FISHER-PRICE PREDSTAVIO
SURADNJU VELIKE SEKE SVEZNALICE I MAJE ŠUPUT

Velika seka sveznalica maja šuput fisher & price

Maja Šuput je prva poznata osoba na svijetu koja je posudila glas jednoj od najpopularnijih dječjih igračaka na svijetu – Velikoj Seki Sveznalici. Najdraža bebina igračka sada je još veća i namijenjena je djeci u dobi od 18 do 36 mjeseci. Glas Maje Šuput, pjevačice i vlasnice brenda Majushka, djecu vodi u svladavanje motoričkih vještina, podučava ih abecedi, brojanju, bojama i još mnogo toga! Uz Veliku Seku Sveznalicu dijete će naučiti kako se glasaju životinje, pozdrave i vještine sklapanja prijateljstva.

Velika seka sveznalica maja šuput fisher & price

Fisher-Price je dio kompanije Mattel koju u Hrvatskoj zastupa tvrtka Orbico. Upravo je iz Hrvatske došla inicijativa o suradnji s Majom Šuput.

“Velika Seka Sveznalica na hrvatsko tržište dolazi nakon što su generacije djece odrastale uživajući u igri sa Psićem Sveznalicom. Ova simpatična glazbena plišana igračka potiče djecu na kretanje i djeca se mogu igrati, plesati i učiti uz poznat i popularan glas. Vjerujem da će ovih blagdana Velika Seka Sveznalica postati i seka i najbolja prijateljica mnogim mališanima koji nestrpljivo žele naučiti što više o velikom, šarenom svijetu oko sebe”, izjavila je voditeljica divizije igračaka u Orbicu, Slađana Škarić Radeljić.

Velika seka sveznalica maja šuput fisher & price

Veliku Seku Sveznalicu su odobrila upravo djeca u Fisher-Priceovom Laboratoriju igre u kojem veliki umovi razmišljaju poput djece. U Laboratoriju igre Fisher-Price stručnjaci upoznaju prave stručnjake – djecu. Djeca dolaze testirati igračke i Fisher-Price prati što se njima (i njihovim roditeljima) sviđa, a što ne. U Laboratoriju igre nastaju neke od najinovativnijih igračaka na svijetu koje obožavaju milijuni djece. Svake godine više od 2.500 djece sudjeluje u kreiranju igračaka i tek nakon što ih oni odobre igračke kreću na svoj put prema djeci u cijelom svijetu. Velika Seka Sveznalica uspješno je položila test malih stručnjaka i spremna je za igru, učenje i mekane zagrljaje. U obitelji Maje Šuput već je pronašla posebno mjesto.

Blue Wu

“Velika Seka Sveznalica je zabava cijeloj obitelji, ne samo Bloomu. Učimo i smijemo se, ponovno smo djeca i slijedimo ritam i interese jednog nestašnog i znatiželjnog dječaka. Sretna sam što će uz moj glas i Veliku Seku Sveznalicu djeca učiti prva slova, riječi, boje, pjesmice i igre. Ništa nije ljepše od sretnog djeteta i ljubavi koju prenosi na sve oko sebe”, izjavila je Maja Šuput.

Na predstavljanje Velike Seke Sveznalice s glasom Maje Šuput došle su i brojne poznate mame i mališani koji su u mini play zoni isprobali i druge igračke iz Fisher-Price asortimana.

Velika Seka Sveznalica kao i druge Fisher-Price igračke dostupne su na brojnim prodajnim mjestima i web shopovima.

Možda će te zanimati

Vječna Barbie
Kids Flow

Vječna Barbie

Na Američkom Međunarodnom sajmu igračaka u New Yorku, 9. ožujka 1959. prvi put je predstavljena lutka Barbie.Taj se datum često spominje kao službeni Barbiein rođendan. Ruth Handler inspiraciju za najpopularniju lutku svih vremena, dobila je gledajući svoju kćer Barbaru kako se igra papirnatim lutkicama. Većina lutki tog vremena nalikovale su na bebe i djecu, a Batbara […]

Read More
Dalmaland Fun Park
Kids Flow Rent & Travel

ZABAVA SE NASTAVLJA U DALMALANDU-PRIDRUŽI SE ZABAVI ZA KRAJ SEZONE!

Dalmaland Fun Park Zabava se nastavlja – i dalje uživamo u ljetnoj čaroliji, ali s novim twistom!  Novo radno vrijeme, postsezonske cijene i novi vikend događaji!  Spremni za još adrenalina, osvježenja i dodatnih prilika za stvaranje nezaboravnih uspomena? Ovog vikenda Dalmaland je spreman za naj-FUN verziju tebe!  Jer, znate što?! Sve je u znaku ZABAVE […]

Read More
Lidl skuhaj priče svoje
Book Flow Gastro Kids Flow

SKUHAJ PRIČE SVOJE

Lidlov novi program lojalnosti – personalizirana dječja kuharica Trgovački lanac Lidl Hrvatska predstavio je suradnju s Tvornicom snova na projektu Skuhaj priče svoje – pričo-kuharica. Riječ je o jedinstvenoj personaliziranoj knjizi za djecu koju će Lidlovi kupci moći preuzeti besplatno uz sakupljanje bodova uz kupnju. Princip skupljanja bodova je jako jednostavan – svi oni koji […]

Read More