Supercroatian – priča iz Hrvatske inspirirana srcem

Supercroatian bruno dragoje

U novom članku rubrike To Smo Mi, The Flow je odlučio porazgovarati sa zagrebačkim poduzetnikom kojemu je ljubav prema Hrvatskoj bila inspiracija za novi poslovni projekt.
Za sve zaljubljenike u našu predivnu zemlju konačno na tržištu imamo i modnu ponudu za izražavanje te ljubavi.

Supercroatian bruno dragoje

Upoznajte novu modnu marku – SUPERCROATIAN i osobu koja stoji iza cijele priče..

Bruno Dragoje SuperCroatian

Bruno nas je oduševio svojom poduzetnošću i dokaz je da odlučnost i dosljednost, uz iznimno jaku ljubav prema domovini, donose zagarantiran uspjeh.

Bruno dragoje supercroatian

• Svoju poslovnu priču započeli ste na drugačiji način od toga što je ona danas i kako jedna mudra izreka kaže „Kamen po kamen palača, zrno po zrno pogača“.
Molim Vas recite nam nešto više o svojim počecima, usponima i padovima, i kako ste zapravo došli do onoga što radite danas?

Projekt SUPERCROATIAN je za mene skoro pa novi početak. U mojem slučaju, početak na smjeni četvrtog i petog desetljeća života.
Ideja mi je dugo na srcu, ali dosta nas, ipak samo ljudi kakvi već jesmo, trebamo (previše) vremena za donijeti odluke. I u mojem slučaju je bilo tako.

Nakon završetka fakulteta ekonomije 1999., do 2006. radio sam u nekoliko poduzeća – Konzum, Lesnina, Sunčani Hvar… „Citius, altius, fortius“ tada je zvučalo bitno. Za privatno poduzetništvo se odlučujem 2006. kada s prijateljem u Hrvatsku dovodimo Segway, tada najavljen kao čudo koje će promijeniti navike osobnog transporta. Pokrenuli smo Segway City Tour Zagreb koji je do pandemije bio vodeća turistička atrakcija razgleda grada. Globalni zastoj turizma učinio je da smo stradali kao i mnogi, mnogi drugi. Posao je stao u nekoliko tjedana. Viša sila, rekli bismo. Nastavljamo ove godine, 16. sezonu, vidjet ćemo… Djelomično sretna okolnost bila je da nismo imali kreditnih obaveza.

I tada se čekanje, oklijevanje, razlozi pro et contra, malo po malo pretvaraju u prva grafička rješenja. Prijatelji i znanci podržavaju ideju ili im se u pogledu vidi upitnik. Nije lako procijeniti idemo li u dobrom smjeru i je li pravi trenutak.
Iako, mnogi osjećamo da je za Hrvatsku uvijek trenutak. To su najbolje znali naši dečki u Domovinskom ratu, a mi to nemamo pravo zaboraviti. SUPERCROATIAN je nastao kako bismo njima zahvalili za ljubav, hrabrost i žrtvu kojima su nam podarili državu, mir i prvenstveno – slobodu. Danas, u potjeri za našim željama i snovima lako se zaboravimo sjetiti i zahvaliti. Barem to, jer mislim da je to temelj njegovanja domoljublja koje nam, kao i svakom narodu, treba i bez kojega nema sreće niti budućnosti. Sjetimo se samo dočeka reprezentacije 2018! Nisu li to bili dani za sjećanje, kada smo zajedno plakali od sreće, disali kao jedno, pokazali da samo kada smo zajedno možemo dalje, samo kada smo zajedno pobjeđujemo?

Ali, život nisu samo pobjede i sunčani dani odmora na našem divnom hrvatskom moru. Zato smo dizajnirali proizvode i za one dane kada ne osvajamo medalje, ali kada ne smijemo zaboraviti tko smo i čiji smo. Ovdje, doma, u Hrvatskoj, ali i diljem svijeta gdje žive i djeluju Hrvati.

Projekt SUPERCROATIAN bi želio pokazati da stih himne na majici ili tipografski obrađena HRVATSKA za nas mogu biti jednako atraktivni kao i tzv. supermarke poput Adidasa, Nike-a i mnogih drugih.

Bruno Dragoje SuperCroatian

• O čemu ste sanjali kada ste bili mali i što je bilo Vaše zanimanje iz snova a što je ono za Vas danas?

Ako se još dobro sjećam, mnogi od nas htjeli smo biti mnogo toga, od vozača tramvaja ili tete u vrtiću do vlasnika velike firme ili slikara. Puno afiniteta koji su se mijenjali tijekom vremena. Životne okolnosti ponekad daju razbistriti horizonte, ponekad vrijeme prolazi u nadanju i pokušajima. Mislim da su zaista blagoslovljeni koji kažu da su odmalena znali koji je njihov životni poziv. Ja nisam. Danas je to za mene SUPERCROATIAN, ne kao zanimanje ili prodaja odjeće, nego kao nadahnuće koje želim prenijeti diljem Domovine i kao prilika za zahvalnost na svemu što je bio moj put do danas.

Bruno Dragoje SuperCroatian
• Što najviše volite u svome poslu i što bi savjetovali onima koji su na početku svog poslovnog putovanja?

To je sigurno proces osmišljavanja vizualnih rješenja. Tema domoljublja je lijepa, nadahnjujuća, divno je to osjećati. Neopisivo, kako kaže i pjesma!
Tu su zatim prilozi i intervjui, kao ovaj za The Flow :-), jer osim putem proizvoda, imam priliku govoriti o domoljublju i zahvalnosti, nadati se da će to barem malo ražariti plamen koji u našim ljudima tiho tinja. Trebalo bi ga se više vidjeti, bili bismo sretniji kao narod.
Savjet? Uh, to je teško, okruženi smo dobrim savjetima, od brzih dijeta do brzih rješenja za financijske probleme.
Ja bih ponudio savjet koji me uvijek nasmijao i malo olakšao muku: „…sine moj, ne brini, prvih 50 godina je teško, onda će ići lakše“.

Bruno Dragoje SuperCroatian

• Koliko u privatnom životu koristite vještine i znanja koja ste naučili kroz svoj posao te što mislite o integraciji ljubavi prema svojoj zemlji kroz svakidašnji život, za razliku od toga kako to većina prakticira danas u tek povremenim običajima par puta godišnje?

Zapravo pokušavam ono dobro iz života koristiti na poslu. Općenito, činiti sve ono što bih tražio od drugih, da parafraziram sv. Ivana Bosca.
Integracija domoljublja u svakodnevni život je nužna, radi se o vrijednostima, a na kraju i o zadovoljstvu pojedinca. Kako li smo to zaboravili?
SUPERCROATIAN bi mogao biti primjer. Ne bih se odlučio baviti tekstilom ili nečime uglavnom zbog zarade. Naravno da je potrebno zaraditi kako bi posao opstao i napredovao, ali, još mi je važnije ako postoji viši cilj, svrha. Ovdje postoji, i ako s vremenom uspijemo malo promijeniti povremene običaje u stalne, svrha ovog projekta, ove robne marke je ispunjena. I da na Cvjetnjaku na nedjeljnoj kavi vidimo ljude koji ponosno nose našu majicu na kojoj piše Dok mu živo srce bije.

• Obzirom da ste se usko specijalizirali za modnu osviještenost ljubavi prema Hrvatskoj, što bi savjetovali čitateljima koji bi taj sentiment željeli ojačati kroz svakodnevni modni izričaj?

Ponuda majica svih vrsta s temom Hrvatske, općenito domoljublja, na tržištu je skromna. Gotovo sve usmjereno je k turizmu i može se kupiti samo u suvenirnicama koje građanstvo u pravilu i ne posjećuje. Nemamo niti jednu robnu marku sličnu uvoznim markama poput Avirexa ili 5.11, ali ih zato obje možete kupiti u Zagrebu (?!)
Naša ponuda je tu, mrežna trgovina također. Tko želi, dovoljno je utipkati u pretraživač domoljubne majice ili hrvatske majice. Tko osjeća da želi doprinijeti projektu svojim prijedlogom dizajna, može nam se javiti, dapače.

Supercroatian bruno dragoje

• Svakim danom u glavi Vam se stvaraju i pokreću nove stvaralačke sile i kreativne ideje i mogli bismo reći da ste u „Flow“-u. Koje nove projekte možemo od Vas očekivati u skoroj budućnosti?

Nadam se da sam u flow-u, kako ste rekli. SUPERCROATIAN sada ne dozvoljava druge projekte, vidjet ćemo kroz vrijeme, ako uspijemo proći prvu razvojnu fazu. Uskoro planiramo dječje modele, polo majice i majice dugih rukava za odrasle. Držite nam palčeve!

• Imate li vremena za nove poslovne edukacije i što bi preporučili našim čitateljima od edukacija koje su Vama promijenile život?

Svatko će za sebe odabrati što ga interesira, ja bih eventualno preporučio da osim karijere i osobnog ostvarenja kroz posao, ne smijemo zanemariti obitelj i osobnu duhovnost. Edukacije? Svakako i ciljano, jer ne može čovjek sve znati. I ne treba, ali treba probati biti dobar i iskren u onome što radimo.

• Prisutni ste i aktivni na društvenim mrežama. Smatrate li ih ključnim za svoj poslovni uspjeh i pratite li konkurenciju?

Osobno, volio bih da se niti jedna od tih mreža nikada nije dogodila. To je tema za neku drugu priliku…

Međutim, komunikacijski trendovi su zadani i takvi su, na mrežama sudjelujemo koliko je potrebno, kako bismo pružili osnovne informacije potencijalnim kupcima i oglasili poneku kampanju. Konkurenciju želimo smatrati kolegama, cijenimo sve koji se upuste u sličnu avanturu. Neka nas je više – sve je to dobro za Hrvatsku.

• Kako provodite svoje slobodno vrijeme i čime si punite baterije nakon napornog radnog dana/tjedna?

Pokušavam se ne iscrpljivati kako bih i ostatak dana mogao provesti radeći što volim. Tu su priroda i sport, knjige i glazba. Od svega pomalo.
Pomalo (i neredovito 🙂 crtam, iako profesor nama zakašnjelim umjetnicima ipak tepa pa kaže da slikamo.

Bruno hvala Vam na ovom razgovoru za koji vjerujemo da će inspirirati i potaknuti mnoge da se odluče za taj prvi korak i krenu u avanturu zvanu život hrabro i sa osmijehom na licu te prije svega – ljubavlju prema onome što rade 😊

Sve o modnoj marki SUPERCROATIAN pronadjite na linku ovdje https://supercroatian.com/

Photo credit : Supercroatian, telegram.hr

Možda će te zanimati

INFOBIP WORLDWIDE HOODIE
Fashion & Beauty Life & Style Tech Flow

PREDSTAVLJENI PRVI MODNI KOMAD IZ STREET STYLE KOLEKCIJE – INFOBIP WORLDWIDE HOODIE

Mate Rimac, Marko Bucić – Vanillaz, Nevena Rendeli među prvima istražili o čemu je riječ Infobip, vodeća regionalna IT kompanija u suradnji s mladim kanadskim dizajnerom hrvatskih korijena, Joshuom Čirjakom, osnivačem IUTD Studiosa, napravila je iskorak u street fashion segment te predstavila prvu Infobip Worldwide hoodicu. Limitirana serija inovativnih NFT hoodica proizvedena je u svega […]

Read More
Zvijezde hollywood godine
Fashion & Beauty Movie Flow

Zvijezde koje dokazuju da prave dame ne kriju svoje godine

Danas se više nego ikad prije radi na promociji prihvaćanja pojedinaca i razbijanja stereotipa. Velike modne kompanije za svoje revije sve više angažiraju modele raznih konfekcijskih brojeva, a plus size modeli su uobičajeni na pisti, kao i na editorijalima i u katalozima. Cilj je da svaka skupina žena bude zastupljena, te da se nedostižni ideali […]

Read More
Jesenski Högl party u NAMA-i
Fashion & Beauty

Jesenski Högl party u NAMA-i obilježio je više od 20 godina uspješne suradnje

Robna kuća Nama i poznati austrijski brend cipela Högl organizirali su event kojim su obilježili više od dva desetljeća suradnje Prijelazne jakne, toplija obuća i žuto lišće na ulicama Zagreba već su nam odavno najavili jesen, pa je njene tonove kultna zagrebačka robna kuća NAMA odlučila pretočiti u tematiku još jednog eventa. Ovoga puta riječ […]

Read More