Proslavljen peti rođendan jedinstvenog koncepta BIPA Backstage

BIPA Backstage

U zagrebačkom BIPA Backstage studiju održan je rođendanski party povodom pete godišnjice od otvorenja ovog jedinstvenog beauty koncepta

BIPA Backstage

Drogerijski lanac BIPA Hrvatska ove godine obilježava petu godišnjicu od otvorenja prvog BIPA Backstage studija u Zagrebu u kojem je, tom prigodom, jučer održan rođendanski party na kojem su prisustvovali brojni mediji, influenceri i poslovni partneri.

BIPA Backstage

Prvi BIPA Backstage otvoren je u Zagrebu 2018. godine kao platforma koja spaja ljepotu i dobru zabavu, s ciljem da vrhunska beauty usluga bude dostupna svima, a uz omiljene proizvode i novitete iz svijeta ljepote nudi i priliku za edukaciju, predavanja i radionice uz stručne savjete vizažistica koje su svoje vještine usavršile na Callegari i Profokus učilištima. O uspješnosti ovog koncepta potvrđuje i činjenica da se isti širi i na druge gradove diljem Hrvatske pa je tako ove godine otvoren novi BIPA Backstage u Splitu.

BIPA Backstage

„Veliko mi je zadovoljstvo što imamo priliku proslaviti peti rođendan ovog jedinstvenog koncepta BIPA Backstage koji je rezultat našeg kontinuiranog ulaganja u inovacije i pomicanja granica na drogerijskom tržištu u Hrvatskoj. Kroz sve naše projekte i kampanje želimo pokazati da smo više od drogerije te ćemo i dalje ulagati velike napore kako bi našim kupcima ponudili samo najbolje iz beauty svijeta”. – istaknula je u svom govoru Željka Mojzeš, rukovoditeljica marketinga BIPA Hrvatska.

BIPA Backstage

O samoj konceptualnoj ideji Backstagea okupljenima je govorila Sanpatricija Vrsaljko, Trend & innovation Manager, o pronalasku brandova, ostvarivanju ekskluzivnih suradnji, praćenju trendova i širokoj ponudi make up i skin care brandova govorila je Tea Šarlija, category menadžerica za dekorativu, a o svakodnevnoj usluzi koju pružaju klijenticama govorila je koordinatorica BIPA Backstage studija u Zagrebu, Sanja Obrovac. Uzvanici su mogli uživati u izvrsnom vokalu popularne pjevačice Zsa Zse, a za to je vrijeme vizažistica Marija Janković na primjeru influencerice i dizajnerice Pamele Badžek predstavila make-up trendove ove jeseni.

BIPA Backstage

Proslavu petog rođendana BIPA Backstagea podržali su brendovi Afrodita, Bourjois Paris, FaceBoom, Juliana Nails, La Piel, Miliani, Note Cosmetique, Paese, Pupa i Rimmel s kojima BIPA već dugi niz godina uspješno surađuje, a uzvanici su mogli iz prve ruke testirati proizvode poznatih brendova poput Paese, Isadora i Max Factora.

BIPA Backstage

„Naša suradnja s BIPA Backstegom uvijek je ugodna i profesionalna, a ono što je čini posebnom je to što kupci mogu isprobati naše proizvode kroz make-up usluge koje pružaju vizažisti BIPA Backstage studija. Veselimo se svemu što je pred nama i zato nam je iznimno drago biti dio ove proslave.” – izjavila je Ivana Bubić, brand menadžerica Isadora.

BIPA Backstage

„Volimo surađivati sa BIPA Backstageom jer dijelimo iste vrijednosti kao što su pristupačnost i profesionalnost. Vjerujemo da glamur i ljepota trebaju biti dostupni svima i zato biramo ovu malu oazu ljepote u srcu Ilice.” – komentirala je Petra Špicar iz Max Factor Hrvatska, Orbico Beauty.

Kupci su za vrijeme trajanja proslave mogli uživati u brojnim pogodnostima koje su im pripremile poslovnice u sklopu BIPA Backstagea u Zagrebu i Splitu, a posebno su ih razveselili poklon paketi i sladoledi koje im je omogućio Essie brand u suradnji sa slastičarnama Ela’s i Amélie.

Lanac drogerija BIPA dio je međunarodne REWE grupe, prisutan u Hrvatskoj od 2007. godine. Od prve otvorene poslovnice u Vinkovcima do danas BIPA je otvorila ukupno 140 poslovnica i trenutno zapošljava 919 zaposlenika. Strategija ponude proizvoda BIPE bazirana je na suradnji s top robnim markama. U želji da inspirira i ohrabri, prvenstveno sve žene, ali i sve ostale, da pronađu svoje pravo „ja“, ne stavljaju se u okvire koje im društvo nameće i ostanu svoji, BIPA je predstavila novu kampanju „Nepobjedive“. Ona pokazuje kako je ružičasta boja odlučnih, beskompromisnih i neustrašivih, bez obzira na to što se baš ona nepravedno često pripisuje svijetu nježnih i slabih. Ružičasta postaje boja inspiracije, boja snažnih žena i svih drugih koji su na putu da ostvare svoj puni potencijal. U BIPI svaki kupac može biti siguran da će u širokoj ponudi baziranoj na atraktivnim i kvalitetnim proizvodima top robnih marki uvijek pronaći nešto za sebe, svoju obitelj i dom po odličnim cijenama.

Možda će te zanimati

afrodita X LIFTING SHOT
Fashion & Beauty

Euforija oko Afroditinog X lifting shota širi se regijom! X shot – sretan ti 1. rođendan!

Euforija oko Afroditinog X lifting shota širi se regijom! X shot – sretan ti 1. rođendan! Afroditin serum s učinkom botoksa je potpuno zaludio cijelu Adria regiju! Gotovo da i nema osobe koja nije čula za Afroditin X LIFTING SHOT Afrodita Professional. Revolucionarni serum, koji upravo slavi svoj 1. rođendan, zbog iznimne potražnje već više […]

Read More
Više od UV zaštite uz Eucerin SUN njegu za lice
Fashion & Beauty Health Flow

Više od UV zaštite uz Eucerin SUN njegu za lice

Većina nas razmišlja o zaštiti kože od sunca samo tijekom ljeta. No, UV zrake mogu oštetiti kožu tijekom cijele godine, čak i za oblačnih dana. Stoga je važno osigurati zaštitu ne samo ljeti, već svakodnevno. Lice, ruke i dekolte najviše su izloženi suncu, pa dugotrajna izloženost može imati negativne posljedice. Eucerin Sun zaštita kože lica […]

Read More
bipa
Fashion & Beauty

BIPA predstavila brandove vlastite marke na proljetnom brunchu

Nove robne marke napokon su dostupne u Hrvatskoj Na jučerašnjem proljetnom brunchu BIPA je predstavila 14 brendova vlastite marke s kojima pokrivaju široke svakodnevne potrebe kupaca. Predstavljanje asortimana BIPA vlastitih marki održano je jučer, na prvi dan proljeća, u Cogito Uraniji uz prisustvo brojnih medija, influencera i poslovnih partnera koji su imali priliku iz prve ruke isprobati neke […]

Read More