Proslavljen peti rođendan jedinstvenog koncepta BIPA Backstage

BIPA Backstage

U zagrebačkom BIPA Backstage studiju održan je rođendanski party povodom pete godišnjice od otvorenja ovog jedinstvenog beauty koncepta

BIPA Backstage

Drogerijski lanac BIPA Hrvatska ove godine obilježava petu godišnjicu od otvorenja prvog BIPA Backstage studija u Zagrebu u kojem je, tom prigodom, jučer održan rođendanski party na kojem su prisustvovali brojni mediji, influenceri i poslovni partneri.

BIPA Backstage

Prvi BIPA Backstage otvoren je u Zagrebu 2018. godine kao platforma koja spaja ljepotu i dobru zabavu, s ciljem da vrhunska beauty usluga bude dostupna svima, a uz omiljene proizvode i novitete iz svijeta ljepote nudi i priliku za edukaciju, predavanja i radionice uz stručne savjete vizažistica koje su svoje vještine usavršile na Callegari i Profokus učilištima. O uspješnosti ovog koncepta potvrđuje i činjenica da se isti širi i na druge gradove diljem Hrvatske pa je tako ove godine otvoren novi BIPA Backstage u Splitu.

BIPA Backstage

„Veliko mi je zadovoljstvo što imamo priliku proslaviti peti rođendan ovog jedinstvenog koncepta BIPA Backstage koji je rezultat našeg kontinuiranog ulaganja u inovacije i pomicanja granica na drogerijskom tržištu u Hrvatskoj. Kroz sve naše projekte i kampanje želimo pokazati da smo više od drogerije te ćemo i dalje ulagati velike napore kako bi našim kupcima ponudili samo najbolje iz beauty svijeta”. – istaknula je u svom govoru Željka Mojzeš, rukovoditeljica marketinga BIPA Hrvatska.

BIPA Backstage

O samoj konceptualnoj ideji Backstagea okupljenima je govorila Sanpatricija Vrsaljko, Trend & innovation Manager, o pronalasku brandova, ostvarivanju ekskluzivnih suradnji, praćenju trendova i širokoj ponudi make up i skin care brandova govorila je Tea Šarlija, category menadžerica za dekorativu, a o svakodnevnoj usluzi koju pružaju klijenticama govorila je koordinatorica BIPA Backstage studija u Zagrebu, Sanja Obrovac. Uzvanici su mogli uživati u izvrsnom vokalu popularne pjevačice Zsa Zse, a za to je vrijeme vizažistica Marija Janković na primjeru influencerice i dizajnerice Pamele Badžek predstavila make-up trendove ove jeseni.

BIPA Backstage

Proslavu petog rođendana BIPA Backstagea podržali su brendovi Afrodita, Bourjois Paris, FaceBoom, Juliana Nails, La Piel, Miliani, Note Cosmetique, Paese, Pupa i Rimmel s kojima BIPA već dugi niz godina uspješno surađuje, a uzvanici su mogli iz prve ruke testirati proizvode poznatih brendova poput Paese, Isadora i Max Factora.

BIPA Backstage

„Naša suradnja s BIPA Backstegom uvijek je ugodna i profesionalna, a ono što je čini posebnom je to što kupci mogu isprobati naše proizvode kroz make-up usluge koje pružaju vizažisti BIPA Backstage studija. Veselimo se svemu što je pred nama i zato nam je iznimno drago biti dio ove proslave.” – izjavila je Ivana Bubić, brand menadžerica Isadora.

BIPA Backstage

„Volimo surađivati sa BIPA Backstageom jer dijelimo iste vrijednosti kao što su pristupačnost i profesionalnost. Vjerujemo da glamur i ljepota trebaju biti dostupni svima i zato biramo ovu malu oazu ljepote u srcu Ilice.” – komentirala je Petra Špicar iz Max Factor Hrvatska, Orbico Beauty.

Kupci su za vrijeme trajanja proslave mogli uživati u brojnim pogodnostima koje su im pripremile poslovnice u sklopu BIPA Backstagea u Zagrebu i Splitu, a posebno su ih razveselili poklon paketi i sladoledi koje im je omogućio Essie brand u suradnji sa slastičarnama Ela’s i Amélie.

Lanac drogerija BIPA dio je međunarodne REWE grupe, prisutan u Hrvatskoj od 2007. godine. Od prve otvorene poslovnice u Vinkovcima do danas BIPA je otvorila ukupno 140 poslovnica i trenutno zapošljava 919 zaposlenika. Strategija ponude proizvoda BIPE bazirana je na suradnji s top robnim markama. U želji da inspirira i ohrabri, prvenstveno sve žene, ali i sve ostale, da pronađu svoje pravo „ja“, ne stavljaju se u okvire koje im društvo nameće i ostanu svoji, BIPA je predstavila novu kampanju „Nepobjedive“. Ona pokazuje kako je ružičasta boja odlučnih, beskompromisnih i neustrašivih, bez obzira na to što se baš ona nepravedno često pripisuje svijetu nježnih i slabih. Ružičasta postaje boja inspiracije, boja snažnih žena i svih drugih koji su na putu da ostvare svoj puni potencijal. U BIPI svaki kupac može biti siguran da će u širokoj ponudi baziranoj na atraktivnim i kvalitetnim proizvodima top robnih marki uvijek pronaći nešto za sebe, svoju obitelj i dom po odličnim cijenama.

Možda će te zanimati

Hrvatski Telekom i Nenad Sovilj
Fashion & Beauty Tech Flow

Limitiranu seriju medaljona izrađenih od dijelova starih elektroničkih uređaja predstavili Hrvatski Telekom i Nenad Sovilj

Hrvatski Telekom i Nenad Sovilj predstavili limitiranu seriju medaljona izrađenih od dijelova starih elektroničkih uređaja    U sklopu inicijative ‘Poziv koji ne propuštaš’ Hrvatskog Telekoma, Nenad Sovilj, renomirani umjetnik i dizajner nakita, dizajnirao je seriju medaljona, izrađenu od dijelova starih mobitela i elektroničkih uređaja. Limitirana serija sastoji se od 100 ručno izrađenih medaljona koji predstavljaju […]

Read More
Teuta Boutique Salon Nova Ves 17, 10000, Zagreb 01 4667 195 teuta-salon.hr @teutasalon
Fashion & Beauty Life & Style Moj Zagreb

Otvorenje Teuta Boutique Salona u Zagrebu

Na ekskluzivnom partyju u centru grada okupile su se brojne poznate dame U Centru Kaptol obilježeno je svečano otvorenje Teuta Boutique Salona čija je vlasnica Teuta Mesaroš, jedna od najpoznatijih hrvatskih stilistica i koloristica za kosu. Novi salon smjestio se na adresi Nova Ves 17, prostire se na 300 metara kvadratnih. Iza ovog luksuznog i nesvakidašnjeg uređenja koji ostavlja […]

Read More
Deichmann kolekcija jesen zima 2023 - 2024 (29)
Fashion & Beauty

Dolaze nam metalik boje, svjetlucavi kamenčići, kaubojke i stil 70-ih

Deichmann otkriva ekskluzivnu kolekciju za jesen i zimu 2023./2024. Deichmann ponovno slavi osobnost i jedinstvenost novom kolekcijom za jesen i zimu 2023./2024. koja je predstavljena u zagrebačkom Muzeju iluzija. U osebujnom okruženju Muzeja iluzija izloženi su i predstavljeni novi modeli obuće i modnih dodataka za cijelu obitelj koji objedinjuju trendove koji nas čekaju u nadolazećoj […]

Read More