PREDSTAVLJENI PRVI MODNI KOMAD IZ STREET STYLE KOLEKCIJE – INFOBIP WORLDWIDE HOODIE

INFOBIP WORLDWIDE HOODIE

Mate Rimac, Marko Bucić – Vanillaz, Nevena Rendeli među prvima istražili o čemu je riječ

INFOBIP WORLDWIDE HOODIE
Mate Rimac i Joshua Čirjak

Infobip, vodeća regionalna IT kompanija u suradnji s mladim kanadskim dizajnerom hrvatskih korijena, Joshuom Čirjakom, osnivačem IUTD Studiosa, napravila je iskorak u street fashion segment te predstavila prvu Infobip Worldwide hoodicu. Limitirana serija inovativnih NFT hoodica proizvedena je u svega 300 komada, a upravo ova suradnja omogućit će ljubiteljima tehnologije i mode posjedovanje jedinstvenog modnog komada s personaliziranim NFT čipom.

INFOBIP WORLDWIDE HOODIE
Joshua Čirjak i Karla Zelić

Popularni Pločnik bar u Zagrebu okupio je mnoga poznata lica poput poput Mate Rimca, Marka Bucića – Vanillaza, Nevene Rendeli, Tome Ricova, Marka Vuletića, Karle Zelić te mnogih drugih, koji su među prvima vidjeli i isprobali ovaj ‘gem’ tehnološkog i modnog svijeta te uživali u jedinstvenim custom-made Infobip i IUTD Studios koktelima i nezaboravnom partiju.

INFOBIP WORLDWIDE HOODIE
Marko Bucić – Vanillaz 

“Želimo da Infobip bude prisutan u svim sferama života developera. Poznato je da developeri vole nositi hoodice i da im je to možda i omiljeni modni komad. Ponosni smo na naš prvi proizvod i kolaboraciju s IUTD i tu nećemo stati, nastavit ćemo razvijati nove proizvode u modnom segmentu pa i na taj način dodatno popularizirati mogućnosti tehnologije u našem svakodnevnom životu”, istaknuo je Ivan Burazin, član Uprave Infobipa za developersko iskustvo.

IUTD (I Used to Dream) Studios je poznati dizajn studio mladog domaćeg dizajnera i kreativnog direktora Joshue Čirjaka koji je u karijeri surađivao s globalnim zvijezdama, ali i globalnim brendovima za koje je izrađivao dizajnerske odjevne komade. U ovoj novoj suradnji s Infobipom, Čirjak uspješno spaja modernu tehnologiju i svoj prepoznatljiv dizajnerski potpis kroz implementaciju NFC čitača kojim će vlasnici limitirane serije 300 hoodica moći pristupiti digitalnoj verziji svoje hoodice.

“Moja je ideja bila stvoriti hoodicu koja je živa, ima srce i koja je jedinstvena. Svaka hoodica sadrži i poseban NFT čip skeniranjem kojeg se vlasniku daje mogućnost posjedovanja iste u dva svijeta, u realnom i virtualnom. Čast mi je bila surađivati sa Infobipom kojima sam iznimno zahvalan što smo zajedno napravili nešto izvanredno i inovativno.” istaknuo je Joshua Čirjak, osnivač IUTD Studios, predstavivši jedan od najpopularnijih odjevnih predmeta današnjice kojim je spojio tehnologiju i modu.

Zahvaljujući čitaču unutar hoodice, svaki je od 300 proizvedenih komada jedinstven i autentičan, što je moguće provjeriti skeniranjem NFC taga pametnim telefonom. Dodatnu personalizaciju donose posebni dodaci – bedževi, koji predstavljaju Infobipovih 70-ak ureda diljem svijeta.

Unisex hoodica napravljena je od stopostotnog francuskog frotir pamuka, oversized kroja dostupna isključivo u plavoj boji s Infobip Worldwide logom na prednjoj strani. Sve informacije o limitiranoj seriji Infobipovih hoodica nastalih u kolaboraciji s IUTD Studios i o personaliziranim dodacima dostupne su na web stranici. Hoodice su u online prodaji od utorka, 22. studenog 2022.

Možda će te zanimati

Gastro Life & Style

Hit kokteli ovoga ljeta – Barmasters Session donosi najnovije trendove iz mixology svijeta

Ako želite znati koji će to kokteli biti najpopularniji ovog ljeta, onda obratite pažnju na platformu Barmasters Session koja je predstavljena sinoć u Zagrebu IMAGE SOURCE: G3 Spirits S prvim danom proljeća G3 Spirits, jedan od najznačajnijih distributera premium pića u regiji, pokrenuo je po prvi puta novu platformu Barmasters Session powered by G3 Spirits koja donosi […]

Read More
decathlon king cross
Fashion & Beauty

Najmoderniji i najveći Decathlon u Hrvatskoj nalazi se u King Crossu

Povodom rekonstrukcije King Crossa, poznati globalni sportski brand Decathlon predstavlja se u novom, modernom konceptu trgovine i brand identitetu u sklopu otvorenja prvog moderniziranog dijela King Crossa. Modernizirana trgovina i nakon redizajna ostaje najveća sportska trgovina u Hrvatskoj. Poslovanje u trgovinama KING CROSSA odvija se neprekidno i neometano, dok građevinski radovi na sveobuhvatnoj modernizaciji shopping […]

Read More
Life & Style

Stars of today -Awkwafina

Nora Lum, poznatija kao Awkwafina, američka je glumica, reperica, komičarka, u svakom slučaju svestrana umjetnica, koja se pojavila u hitovima poput “Oceanovih 8”, “Jumanji”, te hvaljenom i nagrađivanom “Crazy Rich Asians”. Za svoj nastup u filmu  “Farewell”,nagrađena je zlatnim globusom 2019, za glavnu ulogu. Trenutno je angažirana kao producent, scenarist i glavna glumica u seriji “Nora […]

Read More