Nove sadnice za zelenije šume Lijepe naše

nove sadnice za zelenije šume Lijepe naše

5.000 novih sadnica za zelenije šume Lijepe naše

Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno i ove godine nastavlja svoju posebnu priču nakon koje će naše šume biti zelenije i veselije. Tvrtka Henkel i dm-drogerie markt udružili su snage s Borankom, najvećom akcijom volonterskog pošumljavanja opožarenih područja Dalmacije kojeg je je pokrenuo Savez izviđača Hrvatske i tako nakon prošlogodišnje, „premijerne“ i uspješne suradnje, najavili da će ponovno zazeleniti Lijepu našu.

nove sadnice za zelenije šume Lijepe naše
Prodajnom akcijom koja je započela 01. srpnja svi kupci Pronature linije Somat, Bref, Silan, Clin, Pur i K2r proizvoda u prodavaonicama dm-a, postat će dio plemenite akcije kojoj cilj nije samo pošumiti opožarena područja naše zemlje već i podići svijest građana o potrebi očuvanja šuma i važnosti koje šume imaju za naše živote. Po završetku akcije, 15. srpnja, 5.000 sadnica vratit će zelenilo u opožarene dijelove Hrvatske!

nove sadnice za zelenije šume Lijepe naše

„Naša prva sezona prošla je toliko zeleno i uspješno da smo morali nastaviti u tim bojama. Svjesni smo da je ekološko obrazovanje te bilo kakvo podizanje svijesti i odgovornosti velik korak pa je nastavak ovog projekta bio i logičan s naše strane. I baš zato, hvala i našim partnerima iz dm-drogerie markta, a i Boranki koja će finalno biti zaslužna za sretan kraj“, objasnio je Berislav Šiško, trade marketing Henkel Laundry & Home Care.

nove sadnice za zelenije šume Lijepe naše
Na druženju povodom predstavljanja projekta, predstavnici Henkela i dm-drogerie markta te brojni gosti sudjelovali su u radionici koju su pripremili članovi Saveza izviđača Hrvatske. Otkrivši tako male tajne velikih zelenih heroja, sudionici su naučili kako se odgovorno ponašati u prirodi, kako doskočiti problemima s kojima se možemo naći u šumi te kako, kao pravi izviđač, zamotati maramu ili ambulantni čvor. Upravo je takva edukacija odlična priprema za ljeto, sezonu kada traje najveći rizik od požara i kada više vremena boravimo u prirodi u kojoj treba znati i neka njena pravila.

„Ključ rješenja je u dobrom ophođenju prema okolišu. Možda nekad i nesvjesno, postanemo neodgovorni posjetitelji šuma i tu nastaje problem, jer priroda je nemoćna sama se obraniti i brzo obnoviti. Zato joj je i potrebna pomoć pa će donacija od 5.000 sadnica tvrtke Henkel i dm-a puno značiti našem radu. Svaka posađena sadnica predstavlja novi izvor zraka i, kao takva, ulijeva neku nadu u bolje sutra. Zelenije sutra!“, rekao je Dan Špicer, poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske i glavni koordinator kampanje Boranka.

„Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno projekt je na koji smo izrazito ponosni. Biti dio Borankine priče za nas predstavlja još jedan iskorak u očuvanju okoliša što je jedan od dm-ovih temeljnih ciljeva. Uz projekte koje provodimo svake godine, rado se pridružujemo i inicijativama naših partnera te u ime dm-a zahvaljujem kolegama iz Henkela što su nam omogućili da budemo dio akcije koja će opožarena područja pretvoriti u mlade šume. Sve kupce dm-a pozivam da se uključe i kupnjom odabranih proizvoda postanu dio ove lijepe, zelene priče“, zaključila je Roberta Kukovičić, menadžerica za asortiman u dm-u.

Www.TheFlow.hr

https://www.instagram.com/theflow.hr/

https://www.facebook.com/theflow.hr/

Možda će te zanimati

Green cakes
Fit Flow Gastro Health Flow

Green cakes

GREEN CAKES se bavi razvojem, proizvodnjom i prodajom zdravih slastica. Naš je cilj podržati zdrav način prehrane i dokazati da zdravo može biti slatko i ukusno i to bez grižnje savjesti. GREEN CAKES slastice prilagođene su i osobama s dijabetesom, osobama s intolerancijom na gluten, osobama s intolerancijom na laktozu i drugim intolerancijama te svim […]

Read More
Life & Style Movie Flow

Johnny Depp – novi život nakon pobjede

John Christopher “Johnny” Depp II, rodio se 09.06.1963, u Kentuckyju SAD. Mladog Johnny Deppa kolega Nicolas Cage usmjerio je prema glumi, a neosporna karizma i talent donosi mu brojne filmske prilike. Iako “bezobrazno” zgodan Johnny je htio glumiti nekonvencionalne likove, što mu je kroz karijeru postala specijalnost. Ovaj zgodni glumac i miljenik žena bio je […]

Read More
INFOBIP WORLDWIDE HOODIE
Fashion & Beauty Life & Style Tech Flow

PREDSTAVLJENI PRVI MODNI KOMAD IZ STREET STYLE KOLEKCIJE – INFOBIP WORLDWIDE HOODIE

Mate Rimac, Marko Bucić – Vanillaz, Nevena Rendeli među prvima istražili o čemu je riječ Infobip, vodeća regionalna IT kompanija u suradnji s mladim kanadskim dizajnerom hrvatskih korijena, Joshuom Čirjakom, osnivačem IUTD Studiosa, napravila je iskorak u street fashion segment te predstavila prvu Infobip Worldwide hoodicu. Limitirana serija inovativnih NFT hoodica proizvedena je u svega […]

Read More