Nestlé pokrenuo međuindustrijsku diskusiju

Razgovori o odrzivom poslovanju_sudionici NESTLE

„Razgovori o održivom poslovanju“  

      

Predstavnici pet industrija – MIRET, Greyp Bikes, Imago Ogilvy, Raiffeisenbank Austria i Nestlé, poručili kako održivost nema alternativu, a ekonomija i ekologija mogu ići zajedno

 

Nestlé u Hrvatskoj pokrenuo je svoju prvu međuindustrijsku diskusiju o održivom poslovanju i s predstavnicima pet industrija otvorio dijalog o utjecajima koje tvrtke imaju u ekološkom, društvenom i gospodarskom okruženju u Hrvatskoj.

Panelisti su odgovorili na niz aktualnih pitanja – od startup izazova i nužne podrške održivoj proizvodnji, transporta budućnosti, ulozi prehrambene industrije, transformaciji usluga ka odživosti te komunikaciji i pristupu prema široj publici.

Razgovori o odrzivom poslovanju_sudionici NESTLE

Domagoj Boljar, MIRET startup za proizvodnja ekoloških tenisica: „Naša misija je potaknuti potrošače da odaberu održivu alternativu kad je obućarska industrija u pitanju. Trenutno nam je glavni cilj  smanjiti upotrebu naftnih derivata i toksičnih kemikalija u procesima proizvodnje materijala i u finalnom proizvodu.“

Zanimljiv pogled na važnost implementacije održivosti u poslovanje dao je i Vladimir Karmelić, Greyp Bikes, koja je svojim proizvodom spojila biciklističke i digitalne komponente „Svaki četvrti Europljanin planira u sljedećih godinu dana kupiti električni bicikl.” Stavljajući stvari u lokalni kontekst, Karmelić  je izjavio kako smatra da bi država, trebala davati puno veću podršku kupcima bicikala i električnih bicikala, a industrija se više oslanjati na lokalne proizvođače.

Kad je riječ o prehrambenoj industriji Neli Angelova, Nestlé, istaknula je: “U potpunosti transformiramo svoje poslovanje kako bismo do 2050. godine postigli nultu neto emisiju stakleničkih plinova – od nabave sirovina, proizvodnog procesa, reciklabilne ambalaže i distribucije, pa sve do kraja životnog ciklusa proizvoda. No, Nestlé  prvo mora poslužiti kao primjer. Tek poduzimanjem opipljivih radnji možemo potaknuti druge da učine isto.“

Pitanje održivosti postaje sve važnije za bankarski sektor, o čemu je govorila Sara Foršek, Raiffeisenbank Austria: „Primjenjujemo holistički pristup održivosti i održivost je filter kroz koji provlačimo svaku poslovnu odluku. Svjesni smo naše uloge i odgovornosti te smatramo kako financijska industrija može dati velik doprinos dekarbonizaciji našeg gospodarstva i života u cjelini.“

NESTLE

Damir Ciglar, Imago Ogilvy, objasnio je važnost poticanja inovativnih društveno odgovornih „zelenih” projekata, poput Boranke ili Co2mpensating By Planting, koji koriste lokalnoj zajednici, društvu u cjelini i planeti. „Kroz autorske projekte, želimo biti partner organizacijama koje doprinose aktivnoj brizi za okoliš i zajednicu, konkretno, doprinijeti viziji ugljično neutralne Europe do 2050.“

Novinarka Iris Hazler, koja je karijeru više od deset godina gradila u vodećim medijskim kućama, osvrnula se na promjene u medijskom prostoru, koje su posebice vidljive unazad nekoliko godina: „Mediji trebaju informirati i educirati javnost, a to se najbolje postiže kvalitetnim sugovornicima i prijedlozima kako neke navike usvojiti u vlastite živote, bez obzira na to pokrivamo li teme ekologije ili društvenih manjina i ranjivih skupina. Zato čitatelji uvijek bolje prihvaćaju žive priče, prava iskustva i savjete iz prve ruke, nego sjajno upakirane promotivne sadržaje.“

Zaključak sudionika bio je kako je na lokalnoj razini hrvatsko društvo spremno za teme održivosti, no potrebno je puno više dijeljenja informacija, dobrih praksi i edukacija šire javnosti. “Razgovori o održivom poslovanju” stoga su poslužili kao sjajna razmjena znanja i najboljih praksi ključnih dionika, koji svojim aktivnostima predvode pozitivne društvene promjene.

Nestlé nastavlja s aktivnim lokalnim djelovanjem u području održivosti.

 

Nestlé je vodeća svjetska kompanija u prehrambenoj industriji, koja zapošljava oko 291.000 ljudi i posjeduje tvornice ili posluje u skoro svakoj zemlji na svijetu. Prodaja kompanije Nestlé za 2020. godinu iznosila je 84.3 milijardi švicarskih franaka. Nestlé je prisutan u Hrvatskoj od 2003. godine i zapošljava 115 ljudi.

NESTLÉ U ZAJEDNICI

 

·        Tvrtka Nestlé u svom portfelju ima više od 2.000 brendova i 10.000 vrsta proizvoda, a na tržištu regije dostupno je više od 30 brendova i 700 vrsta proizvoda iz sedam kategorija

·        Nestlé Adriatic obuhvaća tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore, Slovenije i Kosova, koje je s Bugarskom i Rumunjskom dio tržišta Nestlé JI Europa

·        Od 291.000 zaposlenika u Hrvatskoj ih radi 115

·        Diljem svijeta tvrtka ima 403 tvornica, od kojih unutar Jugoistočnog tržišta dvije (Sofija, Surčin)

·        U posljednjih pet godina više od 100.000 potrošača s područja regije sudjelovalo je u Nestlé istraživanjima i izravno utjecalo na daljnji razvoj i širenje portfelja proizvoda u skladu s potrebama lokalnih potrošača

·        U posljednjih deset godina kroz projekt Vrtim Zdravi Film tvrtka je investirala više od 4,5 milijuna kuna u edukaciju o prehrani

 

 

 

 

 

 

Možda će te zanimati

Bizz Flow

Projekt jednako razvoj predstavio jedinstvenu sveobuhvatnu aplikaciju za praćenje prilika u javnoj nabavi

Projekt jednako razvoj lansirao je inovativnu aplikaciju za javnu nabavu koja: • po prvi puta pruža pregled i analitiku aktualnih, proteklih i planiranih postupaka javne nabave, uz mogućnost personalizacije pregleda • pruža pregled svih objavljenih planova nabava, sve na jednom mjestu • pruža uvid u napredno praćenje statistika uspješnosti na tržištu javne nabave kroz prizmu […]

Read More
marketing summit
Bizz Flow

Marketinški vrtlog koji donosi rezultate!
Autentičnost. Storytelling. Content.

Ovogodišnji govornici spadaju među najvećim ekspertima u području marketinga, tako će nam se ove godine pridružiti Ana McMahon (L’Oréal Adria-Balkan), Tomasz Stec (Simon-Kucher & Partners), Lazar Džamić (Xoogler, Content & Storytelling Trainer, University Lecturer).   Dana 11.5.2022. održava se 4. Marketing Summit na imanju Marincel. Ovogodišnji Marketing Summit okuplja stručnjake iz područja marketinga, te će […]

Read More
dm_predstavljanje poslovnih rezultata 2021_3
Bizz Flow

Dvadeset pet godina vodeća drogerija u Hrvatskoj

dm potvrdio vodeću poziciju i ostvario 2,36 milijardi kuna prometa U četvrtak, 11. studenog, članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2020./2021.[1] u kojoj je promet dosegnuo 2,36 milijardi kuna i time nadmašio prošlogodišnji za 4,47 %. Pozitivan razvoj poslovanja nastavljen je i u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda u kojem je ostvaren rast od […]

Read More