Kako smo procvatom SkinCare industrije tijekom lockdowna uništili kožu?

Nikada u povijesti nismo imali više proizvoda za njegu kože

Skincare kožu
#skincarebeautytruth

Lockdown uzrokovan Covid19 epidemijom zatvorio je ljude u kuću, navukli su na sebe trenirke i pidžame, make up je stavljen sa strane i krenuli su ekperimenti.

Skincare kožu
#skincarebeautytruth

Sa svake društvene mreže iskakali su nekakvi novopečeni dermatolozi i “skininfluenceri” s novim magičnim proizvodima.

Skincare kožu
Dubravka Pleško #skincarebeautytruth

Najviše su platili korisnici tih istih mreža koji su imali probleme s aknama pa su usput razvili još veće probleme.

Skincare kožu
#skincarebeautytruth

Eksfolijanti u enormnim postotcima, koje si mogao dobiti jedino u profesionalnim kozmetičkim salonima uz nadzor, postali su dostupni za kućnu uporabu svakome.

Dubravka Pleško #skincarebeautytruth

Svaki mjesec jedan je od sastojaka imao svoj “highlight” tako da su se rutine počele trpati sa c serumima, niacinamidom, retinolom ili tretinoinom ispod pulta koji se daje na recept. Maske su postale nova pošast a jako je malo ljudi pričalo o zaštiti kožne barijere.

#skincarebeautytruth

Zašto su se razvili još teži problemi?

Jer se nije radilo na očuvanju barijere nego su lica ljudi postala izuzetno iziritirana svim tim sastojcima i nesposobna za obnovu stanica.

Razvili su se dermatitisi, pojavile rozaceje i akne u odrasloj dobi.

#skincarebeautytruth

Tko nam je kriv?

Mi sami kao konzumeri.

Dubravka Pleško #skincarebeautytruth

Svoj instagram blog otvorila sam bez ikakvih velikih očekivanja prvenstveno da bih ljudima objasnila jednostavnost korištenja proizvoda i njihov učinak te kako da sami kreiraju svoju idealnu rutinu.

Sve sam isprobala na vlastitoj koži i shvatila što joj je potrebno za obnovu i njegu.

Dubravka Pleško #skincarebeautytruth

Ostala sam zatečena odazivom ali i teškim problemima kože koji su mi stizali u inbox. Kada smo rutine sveli na nježnu i nekompliciranu njegu sa svrhom obnove barijere počeli su stizati nevjerovatni rezultati.

To me je ponukalo da nastavim dalje i privuklo vrlo kvalitetne brendove za suradnju. Što se suradnji tiče prihvaćala sam samo one brendove i proizvode čija mi filozofija i formulacije odgovaraju tako da bi ih bez problema mogla testirati i preporučiti drugima. Drugo me ne interesira.

Dubravka Pleško #skincarebeautytruth

Cilj mi je objasniti ženama i muškarcima kako najjednostavnije sami raditi na oporavku svoje kože i svaki njihov uspjeh me iznimno veseli.

Mislim da njih baš i previše ne zanima kako koji dio formulacije radi svoj posao. To je rezervirano za nas koji to obožavamo proučavati, dok ljudi vole jednostavna i praktična rješenja.

Zapamtite, manje je više, i koža će biti najljepša onda kada je budete mazili i njegovali na najblaži mogući način bez agresivnih tretmana i isušivanja.

Dubravka Pleško #skincarebeautytruth

I najvažnija stvar koju bih voljela da mi je netko rekao dok sam bila mlađa: neka vam krema sa zaštitnim faktorom bude najbolji prijatelj.

Autor teksta i fotografija : Dubravka Pleško

INSTAGRAM #SKINCAREBEAUTYTRUTH https://instagram.com/skincare_beauty_truth?igshid=1hrwakvsbicqh

https://www.facebook.com/theflow.hr/

Možda će te zanimati

Green cakes
Fit Flow Gastro Health Flow

Green cakes

GREEN CAKES se bavi razvojem, proizvodnjom i prodajom zdravih slastica. Naš je cilj podržati zdrav način prehrane i dokazati da zdravo može biti slatko i ukusno i to bez grižnje savjesti. GREEN CAKES slastice prilagođene su i osobama s dijabetesom, osobama s intolerancijom na gluten, osobama s intolerancijom na laktozu i drugim intolerancijama te svim […]

Read More
INFOBIP WORLDWIDE HOODIE
Fashion & Beauty Life & Style Tech Flow

PREDSTAVLJENI PRVI MODNI KOMAD IZ STREET STYLE KOLEKCIJE – INFOBIP WORLDWIDE HOODIE

Mate Rimac, Marko Bucić – Vanillaz, Nevena Rendeli među prvima istražili o čemu je riječ Infobip, vodeća regionalna IT kompanija u suradnji s mladim kanadskim dizajnerom hrvatskih korijena, Joshuom Čirjakom, osnivačem IUTD Studiosa, napravila je iskorak u street fashion segment te predstavila prvu Infobip Worldwide hoodicu. Limitirana serija inovativnih NFT hoodica proizvedena je u svega […]

Read More
Zvijezde hollywood godine
Fashion & Beauty Movie Flow

Zvijezde koje dokazuju da prave dame ne kriju svoje godine

Danas se više nego ikad prije radi na promociji prihvaćanja pojedinaca i razbijanja stereotipa. Velike modne kompanije za svoje revije sve više angažiraju modele raznih konfekcijskih brojeva, a plus size modeli su uobičajeni na pisti, kao i na editorijalima i u katalozima. Cilj je da svaka skupina žena bude zastupljena, te da se nedostižni ideali […]

Read More