Jesenski Högl party u NAMA-i obilježio je više od 20 godina uspješne suradnje

Jesenski Högl party u NAMA-i

Robna kuća Nama i poznati austrijski brend cipela Högl organizirali su event kojim su obilježili više od dva desetljeća suradnje

Jesenski Högl party u NAMA-i

Prijelazne jakne, toplija obuća i žuto lišće na ulicama Zagreba već su nam odavno najavili jesen, pa je njene tonove kultna zagrebačka robna kuća NAMA odlučila pretočiti u tematiku još jednog eventa. Ovoga puta riječ je o proslavi suradnje s poznatim austrijskim brendom kvalitetnih cipela Högl, povodom čega je jučer održan jesenski party u prostorima NAMA-e u Ilici 6.

Jesenski Högl party u NAMA-i

„Izuzetno uspješna suradnja Högla i NAMA-e traje već preko 20 godina, stoga smo organizirali ovaj jesenski event, ne samo kako bismo proslavili obljetnicu, već i tradicionalno predstavili jesensko zimsku kolekciju ovoga brenda“, izjavila je Brankica Filipaj Mišić, Izvršna direktorica nabave i marketinga robne kuće NAMA.


Uspješna suradnja između zagrebačke robne kuće i austrijskog brenda traje više od 20ak godina, a donijela je, ne samo značajne vrijednosti koje će se njegovati i u idućim godinama, već i mnoštvo prilika za rast i razvoj brenda i ove robne kuće. Eventu je prisustvovao Walter Breuer, Globalni direktor prodaje Högla, koji je zahvalio svima na dolasku te naglasio koliko je zadovoljan suradnjom i prezentacijom nove kolekcije.


Högl je svojom sezonskom obućom već napunio police robne kuće pa su se posjetitelji mogli upoznati s asortimanom koji im donosi Höglova ovogodišnja jesensko / zimska kolekcija. Emocija, evolucija, ekscentričnost, fokus na detalje i naglasak na bojama tematski su trendovi kolekcije za 2022. / 2023. godinu, a riječi koje opisuju kvalitete ove obuće su izražaj, profinjenost, udobnost i funkcionalnost.


“Joie de vivre” izreka je koja karakterizira novu Högl kolekciju. Dani hladnog minimalizma su iza nas, došla je nova, veselija faza, faza buđenja, osobnog razvoja i novih ostvarenja. U skladu s tim, Högl ove sezone utjelovljuje svježe, nove trendove, a modernim materijalima i detaljima postiže snažan izgled. Udobnost je dalje najveći prioritet, uz dodani glamurozni izgled te funkcionalnost koja je zimi izrazito važna. Od Weekend kolekcije, koja se može nositi u gotovo svim prilikama, do glamurozne, svjetlucave elegancije uz neizostavnu udobnost nošenja – to je Högl!”, naglasila je Daniela Živković, Area managerica Högla.


Mediji i uzvanici na ovoj su proslavi mogli uživati u personaliziranim slasticama brenda Högl te se opustiti uz zvukove DJ Idris. Trenutak iznenađenja bila je operna diva Antonella Malis, koja već tradicionalno nastupa na Högl eventima, a svojim je iznimnim glasom i izvedbom upotpunila atmosferu ovog čarobnog jesenskog eventa koji obilježava divnu suradnju.

Možda će te zanimati

deichmann Brunch nova kolekcija
Fashion & Beauty

Vrijeme je da pokažemo boje uz proljetnu kolekciju obuće

Nova Deichmann kolekcija proljeće/ljeto priziva sunčane dane Nova Deichmann kolekcija proljeće/ljeto 2023. donosi pregršt boja u kišno sivilo koje nas posljednjih dana okružuje. U modernom ambijentu zagrebačkog Boing bara uz nove modele obuće i modnih dodataka govorilo se i o trendovima koji nas čekaju u nadolazećoj sezoni. Ljetnom kolekcijom Deichmann ponovno nudi veliki izbor trendi […]

Read More
NIVEA DERMA Skin Clear
Fashion & Beauty

Dosta ti je borbe s nečistom kožom?
Probaj surađivati s njom uz novu NIVEA DERMA Skin Clear liniju

Koliko ste puta čuli da muškarci, iako ne njeguju svoju kožu, imaju manje problema s njom? Upravo smo se ovim i sličnim mitovima pozabavili jučer na prvom regionalnom NIVEA eventu u Zagrebu na predstavljanju NIVEA DERMA Skin Clear linije u Cogitu i Uraniji. Na zanimljivoj i dinamičnoj panel diskusiji otkrili smo koliko je briga izvana […]

Read More
INFOBIP WORLDWIDE HOODIE
Fashion & Beauty Life & Style Tech Flow

PREDSTAVLJENI PRVI MODNI KOMAD IZ STREET STYLE KOLEKCIJE – INFOBIP WORLDWIDE HOODIE

Mate Rimac, Marko Bucić – Vanillaz, Nevena Rendeli među prvima istražili o čemu je riječ Infobip, vodeća regionalna IT kompanija u suradnji s mladim kanadskim dizajnerom hrvatskih korijena, Joshuom Čirjakom, osnivačem IUTD Studiosa, napravila je iskorak u street fashion segment te predstavila prvu Infobip Worldwide hoodicu. Limitirana serija inovativnih NFT hoodica proizvedena je u svega […]

Read More