Japanska ulična moda

Na ulicama glavnog grada Japana, Tokyu vlada velika raznolikost i šarenilo modnih kreacija. Posebno kod mlađe populacije, koja se stilom pokušava istaknuti u masi.

Japanska ulična moda
Inspirirano viđenim na svjetskim modnim pistama, High- end brandova,  izmiješano sa avangardom, često pretjerivanjem, te utjecajem glazbe poput hip-hopa, punka i rocka – stvorila se Japanska ulična modna scena. Zanimljiva lokalnim fotografima, ali i turistima koje “zabavlja” posebno od 1990, kada je  zabilježen značajniji procvat.

Japanska ulična moda

Iako utjecaj na modu imaju razni svjetski dizajneri – najistaknutiji “domaći” brandovi su Issey Miyake, Yohji Yamamoto, te Comme des Garçons, za koje se zna reći da su “tri” temelja japanske modne scene.

Ulična moda Japana ima više pravaca, ali možda najpopularniji je Lolita stil, na koji su utjecaj imali i japanski crtači i stvaratelji popularnog Anime stila, i Manga crtića, a ovisno o pravcu i filmografija kao npr.neki radovi Tima Burtona.

Ovaj pravac ima poklonike diljem svijeta, a glavne karakteristike su raskošne haljinice baroknog ili renesansnog stila sa podsuknjama, kosom u pletenicama, biserima i mašnicama,…te Mary Jane obućom ili čizmama.

Pravi poznavatelji znati će razlikovati smjerove Lolita, na Sweet Lolita, Classic Lolita, Gothic Lolita, Punk Lolita, te Kodona.

Japanska ulična moda

Japan je poznat i po Kimonu – tradicionalnoj haljini – koja se najčešće nosi u svečanim prigodama poput vjenčanja i sl. Međutim ima svoj pravac i u uličnoj modi, pa tako nije neobično vidjeti Japance u “punoj opremi” odjevene u raskošni Kimono na ulicama gradova Japana u svakodnevnom životu.

Japanska ulična moda

Časopis Fruits, kroničara ulične mode Shoichi Aoki-ja, još od 1997 prati uspon i pad raznih trendova i razvoj Japanskog modnog stila prikazanog na velikoj modnoj pisti zvanoj Tokyo.

Japanska ulična moda

Uz pravace na koje smo se pobliže osvrnuli, možemo imenovati još neke poput ; Gyaru (1970), Ganguro (1990), Kogal (2000), Bōsōzoku (1990), Decora (2000), te kei pravce Visual kei, Dolly kei , Fairley kei, Mori kei, itd.

U vremenu kada se nažalost u Americi (i nekim drugim mjestima u svijetu) bilježe incidenti rasne netrpeljivosti – i činova mržnje spram pripadnika Azijske kulture, TheFlow.hr poziva na suosjećanje, ljubav i solidarnost među pripadnicima jedine rase na svijetu – Ljudske.

Japanska ulična moda

Prepoznajmo ljepotu ljudskog duha i veselja kroz maštu i pomicanje granica modnim kreacijama. Uživajte u šarenilu foto galerije ovog priloga.

Autor : Andreja Rezniček Mehun
Photo : Pinterest

www.TheFlow.hr

https://www.instagram.com/theflow.hr/

https://www.facebook.com/theflow.hr/

Možda će te zanimati

afrodita X LIFTING SHOT
Fashion & Beauty

Euforija oko Afroditinog X lifting shota širi se regijom! X shot – sretan ti 1. rođendan!

Euforija oko Afroditinog X lifting shota širi se regijom! X shot – sretan ti 1. rođendan! Afroditin serum s učinkom botoksa je potpuno zaludio cijelu Adria regiju! Gotovo da i nema osobe koja nije čula za Afroditin X LIFTING SHOT Afrodita Professional. Revolucionarni serum, koji upravo slavi svoj 1. rođendan, zbog iznimne potražnje već više […]

Read More
Više od UV zaštite uz Eucerin SUN njegu za lice
Fashion & Beauty Health Flow

Više od UV zaštite uz Eucerin SUN njegu za lice

Većina nas razmišlja o zaštiti kože od sunca samo tijekom ljeta. No, UV zrake mogu oštetiti kožu tijekom cijele godine, čak i za oblačnih dana. Stoga je važno osigurati zaštitu ne samo ljeti, već svakodnevno. Lice, ruke i dekolte najviše su izloženi suncu, pa dugotrajna izloženost može imati negativne posljedice. Eucerin Sun zaštita kože lica […]

Read More
bipa
Fashion & Beauty

BIPA predstavila brandove vlastite marke na proljetnom brunchu

Nove robne marke napokon su dostupne u Hrvatskoj Na jučerašnjem proljetnom brunchu BIPA je predstavila 14 brendova vlastite marke s kojima pokrivaju široke svakodnevne potrebe kupaca. Predstavljanje asortimana BIPA vlastitih marki održano je jučer, na prvi dan proljeća, u Cogito Uraniji uz prisustvo brojnih medija, influencera i poslovnih partnera koji su imali priliku iz prve ruke isprobati neke […]

Read More