Japanska ulična moda

Na ulicama glavnog grada Japana, Tokyu vlada velika raznolikost i šarenilo modnih kreacija. Posebno kod mlađe populacije, koja se stilom pokušava istaknuti u masi.

Japanska ulična moda
Inspirirano viđenim na svjetskim modnim pistama, High- end brandova,  izmiješano sa avangardom, često pretjerivanjem, te utjecajem glazbe poput hip-hopa, punka i rocka – stvorila se Japanska ulična modna scena. Zanimljiva lokalnim fotografima, ali i turistima koje “zabavlja” posebno od 1990, kada je  zabilježen značajniji procvat.

Japanska ulična moda

Iako utjecaj na modu imaju razni svjetski dizajneri – najistaknutiji “domaći” brandovi su Issey Miyake, Yohji Yamamoto, te Comme des Garçons, za koje se zna reći da su “tri” temelja japanske modne scene.

Ulična moda Japana ima više pravaca, ali možda najpopularniji je Lolita stil, na koji su utjecaj imali i japanski crtači i stvaratelji popularnog Anime stila, i Manga crtića, a ovisno o pravcu i filmografija kao npr.neki radovi Tima Burtona.

Ovaj pravac ima poklonike diljem svijeta, a glavne karakteristike su raskošne haljinice baroknog ili renesansnog stila sa podsuknjama, kosom u pletenicama, biserima i mašnicama,…te Mary Jane obućom ili čizmama.

Pravi poznavatelji znati će razlikovati smjerove Lolita, na Sweet Lolita, Classic Lolita, Gothic Lolita, Punk Lolita, te Kodona.

Japanska ulična moda

Japan je poznat i po Kimonu – tradicionalnoj haljini – koja se najčešće nosi u svečanim prigodama poput vjenčanja i sl. Međutim ima svoj pravac i u uličnoj modi, pa tako nije neobično vidjeti Japance u “punoj opremi” odjevene u raskošni Kimono na ulicama gradova Japana u svakodnevnom životu.

Japanska ulična moda

Časopis Fruits, kroničara ulične mode Shoichi Aoki-ja, još od 1997 prati uspon i pad raznih trendova i razvoj Japanskog modnog stila prikazanog na velikoj modnoj pisti zvanoj Tokyo.

Japanska ulična moda

Uz pravace na koje smo se pobliže osvrnuli, možemo imenovati još neke poput ; Gyaru (1970), Ganguro (1990), Kogal (2000), Bōsōzoku (1990), Decora (2000), te kei pravce Visual kei, Dolly kei , Fairley kei, Mori kei, itd.

U vremenu kada se nažalost u Americi (i nekim drugim mjestima u svijetu) bilježe incidenti rasne netrpeljivosti – i činova mržnje spram pripadnika Azijske kulture, TheFlow.hr poziva na suosjećanje, ljubav i solidarnost među pripadnicima jedine rase na svijetu – Ljudske.

Japanska ulična moda

Prepoznajmo ljepotu ljudskog duha i veselja kroz maštu i pomicanje granica modnim kreacijama. Uživajte u šarenilu foto galerije ovog priloga.

Autor : Andreja Rezniček Mehun
Photo : Pinterest

www.TheFlow.hr

https://www.instagram.com/theflow.hr/

https://www.facebook.com/theflow.hr/

Možda će te zanimati

INFOBIP WORLDWIDE HOODIE
Fashion & Beauty Life & Style Tech Flow

PREDSTAVLJENI PRVI MODNI KOMAD IZ STREET STYLE KOLEKCIJE – INFOBIP WORLDWIDE HOODIE

Mate Rimac, Marko Bucić – Vanillaz, Nevena Rendeli među prvima istražili o čemu je riječ Infobip, vodeća regionalna IT kompanija u suradnji s mladim kanadskim dizajnerom hrvatskih korijena, Joshuom Čirjakom, osnivačem IUTD Studiosa, napravila je iskorak u street fashion segment te predstavila prvu Infobip Worldwide hoodicu. Limitirana serija inovativnih NFT hoodica proizvedena je u svega […]

Read More
Zvijezde hollywood godine
Fashion & Beauty Movie Flow

Zvijezde koje dokazuju da prave dame ne kriju svoje godine

Danas se više nego ikad prije radi na promociji prihvaćanja pojedinaca i razbijanja stereotipa. Velike modne kompanije za svoje revije sve više angažiraju modele raznih konfekcijskih brojeva, a plus size modeli su uobičajeni na pisti, kao i na editorijalima i u katalozima. Cilj je da svaka skupina žena bude zastupljena, te da se nedostižni ideali […]

Read More
Jesenski Högl party u NAMA-i
Fashion & Beauty

Jesenski Högl party u NAMA-i obilježio je više od 20 godina uspješne suradnje

Robna kuća Nama i poznati austrijski brend cipela Högl organizirali su event kojim su obilježili više od dva desetljeća suradnje Prijelazne jakne, toplija obuća i žuto lišće na ulicama Zagreba već su nam odavno najavili jesen, pa je njene tonove kultna zagrebačka robna kuća NAMA odlučila pretočiti u tematiku još jednog eventa. Ovoga puta riječ […]

Read More