Idemo na kavu nikad više neće značiti isto

De'Longhi Eletta Explore

Hrvatskim kavoljupcima predstavljen je aparat za kavu koji priprema popularne cold brew specijalitete koje će obožavati ovog proljeća

U pozitivnoj i opuštenoj atmosferi uz zvukove violine otvorena je sezona uživanja u koktelima od kave.

Za to je zaslužan De’Longhi, poznati talijanski brend vrhunskih uređaja za kavu koji je u zagrebačkom restoranu Eateria predstavio novi i inovativni Eletta Explore uređaj.

De'Longhi Eletta Explore
De’Longhi Eletta Explore

A što je druženje bez kave? Upravo je kavom i započeo ovaj događaj predstavljanja na kojem su se okupila najistančanija nepca kada je ona u pitanju. Događaj je otkrio novi trend kojeg ovog proljeća nećemo moći zaobići. Radi se o cold brew napitcima. Glavna zvijezda zaslužna za ove tekuće delicije ovog puta nije bio samo barista, već novi aparat iz obitelji De’Longhi.

De'Longhi Eletta Explore
De’Longhi tim

„Inovativnost je ono što De’Longhi brand čini posebnim. Vrhunska inovativna cold brew tehnologija omogućila nam je da potaknemo trend cold brew napitaka i vjerujem da će zato jednostavnost pripreme hladnih i toplih napitaka od kave ubrzo postati svakodnevnica koju će naši vjerni potrošači isto prihvatiti. Cold Brew Cappuccino ili Cold Brew Mojito, jednim dodirom za manje od 5 minuta možete pripremiti vrhunsko osvježenje, nije li to zaista #perfetto?” – izjavila je Nataša Bagić, Marketing menadžerica De’Longhi grupe u Hrvatskoj.

Topli i hladni napitci. Pripremljeni Perfetto.

De'Longhi
Cold Brew Mojito

Inovativni od zrna do šalice uređaj omogućuje istraživanje u više od 50 toplih i hladnih napitaka od kave kod kuće.

Nova Eletta Explore olakšava pripremu omiljene hladne cold brew kave kod kuće u manje od 5 minuta.

De'Longhi Eletta Explore
Uređaj dolazi s tri jedinstvene tehnologije dizajnirane da zadovolje potrebe svakog ljubitelja kave.

1. Apsolutna novost na De’Longhi uređaju za kavu je revolucionarna tehnologija hladne ekstrakcije koja jednim dodirom radi cold brew napitke za manje od pet minuta.
2. LatteCrema Hot tehnologija zaslužna je za savršenu toplu i kremastu mliječnu pjenu.
3. Eletta Explore također brine za one koji više vole avanture hladne kave uz LatteCrema Cool tehnologiju, novi sustav za pjenjenje mlijeka koji daje slatku i baršunastu mliječnu pjenu na idealnoj temperaturi za hladne napitke i recepte.

„Predstavljanjem Elette Explore i cold brew inovacije, DeLonghi je još jednom pokazao zašto je prepoznat kao prvi izbor kod potrošača. S novom Elettom Explore, možete započeti svoj dan savršenim espressom, a završiti ga osvježavajućim Cold Brew Mojitom. Što će se svima savršeno uklopiti u nadolazeći ljetni scenarij. ” – dodala je Tea Kozulić, Junior Marketing Specialist za De’Longhi u Hrvatskoj.

Što se događa tijekom pripreme cold brew napitaka?

Priprema cold brew napitaka prava je magija jer voda zaobilazi grijač i dolazi do komore za kuhanje na sobnoj temperaturi i pod niskim pritiskom. Međutim, magija ne prestaje već se pretvara u napitak od kave sobne temperature te blago slatkog okusa.

I najzahtjevniji ljubitelj kave obožavat će Elettu zbog svih nijansa okusa zrna kave koje ona može pružiti. Raznovrsnost je glavna riječ kada se opisuje Eletta Explore jer je više od 50 napitaka dostupno na samo jedan dodir – uključujući tople, hladne i cold brew recepte od kave i na bazi mlijeka za uživanje kod kuće. To zaista olakšava pripremu omiljenog osvježavajućeg napitka u brzini svakodnevice.

U omiljenim vrstama napitaka možete uživati i izvan kuće jer uređaj dolazi s putnom šalicom.
Ima li boljeg načina za uživanjem u toplim i osvježavajuće hladnim cold brew napitcima kod kuće, pripremljenim za manje od 5 minuta tijekom proljetnih druženja na terasama? Više inspiracije za recepte koktela od kave, tople i hladne napitke potražite na De’Longhi instagram stranici.

Više infomacija provjerite putem poveznice: https://www.delonghi.com/hr-hr

De’ Longhi Grupa jedan je od globalnih lidera u segmentu kućanskih aparata, posvećenih svijetu kave, kuhanja, klimatizaciji te kućnoj njezi. De’ Longhi brand distribuira svoje proizvode u 120 zemalja te zapošljava više od 9.000 ljudi na globalnom tržištu. De’ Longhi je brand osnovan 1974. godine, dok njihov portfolio sadrži i poznate svjetske brandove poput Kenwooda (svjetski lider u sektoru pripreme hrane), Braun (segment kuhanja i njege) te Ariete (segment inovativnog dizajna u pripremi hrane, čišćenju te glačanju). Osim navedenih renomiranih brandova, od prošle godine De’ Longhi grupa je i vlasnik Capital Brandsa, odnosno kompanije u čijem su portfelju brandovi Nutribullet i Magic Bullet. De’ Longhi kompanija je danas pod stručnim vodstvom Giuseppea de’ Longhija (Predsjednika Uprave) i Fabia de’ Longhija (generalnog managera).

Više informacija o kampanji te o De’ Longhi brandu možete pronaći na službenim web stranicama – https://www.delonghi.com/hr-hr.

Možda će te zanimati

Bota šare advent
Gastro

Tradicionalni Advent koji podsjeća na prave vrijednosti

Tradicionalni Advent i vrijednosti koje ovo doba predstavlja pomalo se sve više udaljuju od svog pravog značenja. Ovih dana prevladavaju iščekivanje, nada i budnost. Isto tako, cijelo vrijeme Adventa je i vrijeme koje posvećujemo obitelji, prijateljima i dragim ljudima. Restorani Bota Šare već su prepoznatljivo mjesto okupljanja, posebno u vrijeme Adventa. U moru izvrsnih delicija, one […]

Read More
Boogie lab advent
Gastro Moj Zagreb

Boogie Lab Kronut i Sourdough lasagne hit su ovogodišnjeg adventa, a posebno oduševljenje nose i njihovi signature kokteli

Zagrebački Advent već u prvim danima posjetile su stotine tisuća ljudi i rekordi se ruše. Među brojnim kućicama, one Boogieve pri samom su vrhu posjećenosti. Boogiev tim ove godine na dvije lokacije, Fuliranju i Fooling Around Zagreb, predstavlja jela i koktele koji su savršen bijeg od svakodnevne gastro ponude. Poseban hit su Kronut i Sourdough […]

Read More
Koykan
Gastro Moj Zagreb

Healthy Street Food priča zagrebačke franšize restorana

Sve je počelo 2012. godine kada je grupa prijatelja iz Zagreba odlučila svoju ljubav prema putovanjima i svjetskoj kuhinji podijeliti sa svojim sugrađanima, tako je nastao Koykan. “Ideju Koykana započeli smo s ciljem da svako jelo mora biti ukusno, svježe, zdravo, visoko kvalitetno, brzo pripremljeno i dostupno za svaki džep,” kaže Boro Milivojević, CEO i […]

Read More