Healthy Street Food priča zagrebačke franšize restorana

Koykan

Sve je počelo 2012. godine kada je grupa prijatelja iz Zagreba odlučila svoju ljubav prema putovanjima i svjetskoj kuhinji podijeliti sa svojim sugrađanima, tako je nastao Koykan. “Ideju Koykana započeli smo s ciljem da svako jelo mora biti ukusno, svježe, zdravo, visoko kvalitetno, brzo pripremljeno i dostupno za svaki džep,” kaže Boro Milivojević, CEO i jedan od osnivača.

Koykan Arena team

Agencija BRUKETA&ŽINIĆ&GREY stoji iza novog identiteta Koykana

Koykan

Dvanaest godina kasnije ova ista družina odlučila je prikupljena znanja podijeliti s foodiejima koji su svoj gastro entuzijazam digli na sljedeću razinu – Koykan postaje franšiza. U skladu s novim modelom poslovanja udružili su snage s agencijom BRUKETA&ŽINIĆ&GREY kako bi osmislili moderan, ali bezvremenski vizualni identitet koji će služiti kao lice brenda.

Koykan arena novi izgle

Novi identitet proizlazi iz tri motiva: prirodnog, održivog i zemljanog. Zemljane nijanse predstavljaju hranu iz različitih dijelova svijeta te rade distancu od dosadašnje zelene, koja lako može dovesti do zablude da se radi isključivo veganskoj hrano. Iako svaki segment Koykanove ponude uključuje i veganske varijante. Međutim, motiv lista zadržan je, kako bi se povezivao sa svježom, zdravom i ukusnom hranom.


Kako bi zaokružili priču, Koykanovi restorani također su zablistali u novom ruhu. Koykan Arena već je dobio svoj makeover koji garantira da neće proći nezamijećeno, a novi logo je u punom sjaju zablistao na šanku za narudžbe, ukrašenom drvenim motivima. Još jedan industrial detalj koji privlači pažnju je zid obložen bijelim ciglama, koji suptilno podiže dojam na novu razinu. U cijelom restoranu prevladava bijela boja, koja dodatno pridonosi osjećaju mirnoće i poziva na uživanje u najvažnijem trenutku dana. Na mjestu gdje se nekad nalazila ploča s menijem sada se nalazi moderni digital menu board sa slikama i ponudom jela.

Novitet su i digitalni kiosci, na kojima gosti mogu naručiti jedno od dostupnih 115 jela, od teriyaki grilled chicken bowla s istoka, preko prosciutto cotto piadine s juga pa sve do cheese & bacon burgera sa zapada, u svega par poteza. Koykan im je dodao i uzbudljiva pojačanja.


Keep Exploring menu

Napravljen kako bi svim pustolovnim foodiejima omogući uživanje u novom svjetskom jelu svaka tri mjeseca.


Breakfast menu

Svi sumnjičavi foodieji napokon će dobiti priliku uvjeriti se u svestranost piadine te je kušati u “breakfast” varijanti i to na čak pet različitih načina.


Kids Menu

Da se zdravim prehrambenim navikama važno učiti od malih nogu zna i Koykan pa se pobrinuo za to da najmlađi foodieji dobiju svoj meni s pet različitih jela.

Koykan nastavlja širiti svoje kulinarske horizonte kako bi svim vrstama foodieja omogućio jedinstvene gastronomske doživljaje iz cijelog svijeta. Zato već dugi niz godina predstavlja mjesto na kojem možete proputovati svijet svakim zalogajem, a slogan poziva sve da ostanu gladni – gladni avantura, novih iskustava, širenja horizonta, gladni života. Bilo da ste u potrazi za egzotičnim jelima ili samo željni novih okusa u vlastitom susjedstvu, pridružite se ovoj uzbudljivoj avanturi i otkrijte zašto je Koykan sinonim za vrhunski street food na zdrav način.

Možda će te zanimati

Bota šare advent
Gastro

Tradicionalni Advent koji podsjeća na prave vrijednosti

Tradicionalni Advent i vrijednosti koje ovo doba predstavlja pomalo se sve više udaljuju od svog pravog značenja. Ovih dana prevladavaju iščekivanje, nada i budnost. Isto tako, cijelo vrijeme Adventa je i vrijeme koje posvećujemo obitelji, prijateljima i dragim ljudima. Restorani Bota Šare već su prepoznatljivo mjesto okupljanja, posebno u vrijeme Adventa. U moru izvrsnih delicija, one […]

Read More
Boogie lab advent
Gastro Moj Zagreb

Boogie Lab Kronut i Sourdough lasagne hit su ovogodišnjeg adventa, a posebno oduševljenje nose i njihovi signature kokteli

Zagrebački Advent već u prvim danima posjetile su stotine tisuća ljudi i rekordi se ruše. Među brojnim kućicama, one Boogieve pri samom su vrhu posjećenosti. Boogiev tim ove godine na dvije lokacije, Fuliranju i Fooling Around Zagreb, predstavlja jela i koktele koji su savršen bijeg od svakodnevne gastro ponude. Poseban hit su Kronut i Sourdough […]

Read More
Marko Grubnić i Maja Šuput otvorenje yamamay ilica zagreb
Fashion & Beauty Life & Style Moj Zagreb

Brojna poznata lica na predstavljanju božićne Yamamay kolekcije: Šopingom se počastili Maja Šuput Tatarinov, Marko Grubnić, Iva Šarić Petković, Fabijan Pavao Medvešek…

Renomirani talijanski brend Yamamay oduševio je sve prisutne na modnom druženju održanom na adresi Ilica 16, gdje je predstavio novu božićnu kolekciju uz prisustvo brojnih poznatih uzvanika. U svečanom i blagdanskom ozračju, nedavno otvorena Yamamay trgovina u samom centru Zagreba postala je središte okupljanja brojnih poznatih osoba, influencera i ljubitelja mode. Posebno osmišljeno božićno druženje […]

Read More