Oslobodit dan za inspiraciju i inovaciju u FMCG-u!
SAVE THE DATE! 07.10. 2021.
Ususret šestom FMCG Retail Summitu koji će biti održan 7. listopada u Plaza Event Centru pod sloganom Uniting the Retail World, a na kojem će se sudionicima kroz četiri programska segmenta ponuditi uvid u razmišljanja i potrebe modernog kupca, kao i strategije za osvajanje njihovih srca, donosimo izjavu organizatora, Aljoše Parotata.
Kome je namijenjena konferencija?
-trgovcima
-proizvođačima
-distributerima
-malim OPG-ovima
-managerima
-upraviteljima uspješnih hrvatskih tvrtki
Veseli me najaviti i pozvati vas da se prijavite na 6. FMCG Retail Summit koji će se održati u klasičnom formatu, sa „živom“ publikom. Predugo smo bili odvojeni jedni od drugih i komunicirali preko digitalnih kanala. Vjerujem kako se možemo složiti da nema do toga da uz kavu ili piće s kolegama i poznanicima prokomentirate najnovije događanja u sektoru, a povrh toga poslušate vrhunska predavanja naših govornika, saznate najnovije trendove i na kraju se vratite kući s najjačom poklon vrećicom ikada. Vidimo se na 6. FMCG Retail Summitu!, izjavio je Aljoša Parotat, organizator.
Sada je vrijeme za grupnu prijavu!
Zauzmitw svoje mjesto, a podsjećamo Vas kako uz još barem dvoje kolega u prijavi dobivate 15% popusta.
Upoznajte svoju kompaniju s ovim razlozima i pridružite se mreži uspješnih povezanih profesionalaca.
Konferencija će se održati uživo u skladu s trenutnim epidemiološkim mjerama.
https://www.fmcg-summit.hr/#prijava
O KONFERENCIJI
5 godina, 2000 posjetitelja, 60 govornika, 150 sponzora i partnera
FMCG Retail Summit konferencija je namijenjena robi široke potrošnje, a već tradicionalno okuplja velik broj trgovaca, proizvođača, distributera, malih OPG-ova, managera i upravitelja uspješnih hrvatskih tvrtki.
Šesti FMCG Retail Summit Zagreb bit će održan 7. listopada u Plaza Event Centru pod sloganom Uniting the Retail World, a sudionicima će kroz četiri programska segmenta ponuditi uvid u razmišljanja i potrebe modernog kupca, kao i strategije za osvajanje njihovih srca. Donijet će i pregled novih tehnologija u retailu, kao i pogled u buduća zbivanja i osigurati dnevnu dozu inspiracije.