Drugi dm beauty break okupio osobe iz javnog života i influencere

Dm beauty break

dm predstavio nove beauty trendove i novitete iz svijeta ljepote

U impozantnom Francuskom paviljonu održan je drugi dm beauty break na kojem je dm predstavio nove trendove u svijetu ljepote te nove brendove koji će obogatiti dm-ove police diljem Hrvatske. Ovoj večeri, kojom je dm slavio ljepotu nadahnutu umjetnošću, pridružili su se i brojni influenceri, koji su među prvima mogli isprobati i nove brendove Lumene, Cléa i Daytox za cjelovitu njegu kože te uživati u brojnim iznenađenjima koje su za njih pripremili dm i partneri.

Dm beauty break

„Na dugo očekivanom drugom dm beauty breaku, predstavili smo zajedno s partnerima, odabrane nove brendove i iznimno tražene proizvode dm marki koji prate proljetne i ljetne trendove te svojom kvalitetom i pristupačnom cijenom pobuđuju velik interes naših kupaca. Vjerujemo da će novi brendovi i proizvodi iz svijeta ljepote koji su od sada dostupni u prodavaonicama dm-a i u dm online shopu izazvati jednako oduševljenje“, istaknula je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.

Dm beauty break

Večer u Francuskom paviljonu bila je inspirirana umjetnošću pa su se tu našli i brojni beauty i art sadržaji poput kutka za slikanje na platnu te kutaka u kojima su dm beauty savjetnice, educirani djelatnici dm-a, savjetovali o pravilnom odabiru i nanošenju make-upa.

Dm beauty break

Tako su gošće, među kojima su bile i Renata Sopek, Josipa Pavičić, Jelena Perić, Đurđica Vorkapić i Nabilah Harron, osim savjetovanja imale priliku i isprobati proizvode Cléa čija se moć krije u njegujućem magarećem mlijeku te proizvode iz finske linije Lumene u kojoj je pohranjen dašak arktičke izvorske vode, kao i upoznati njemački, 100 % veganski skincare brend Daytox.

Gosti su imali priliku saznati više o dm markama trend IT UP i s-he, a u kutku posvećenom prirodnoj kozmetici alverde odabrati vlastiti balzam za usne.

Dm beauty break

U ovaj ambijent odlično se uklopio i make up brend Milani čija je osnivačica profesorica likovne umjetnosti te brendovi Olival, K18 i L’Oreal koji su predstavili svoje beauty proizvode.

Kao podsjetnik na ovo posebno druženje, gosti su se mogli fotografirati u posebno dizajniranim kornerima te sa sobom ponijeti umjetnički uradak koji su izradili pod vodstvom akademske slikarice Dore Šitum.

Možda će te zanimati

bipa
Fashion & Beauty

BIPA predstavila brandove vlastite marke na proljetnom brunchu

Nove robne marke napokon su dostupne u Hrvatskoj Na jučerašnjem proljetnom brunchu BIPA je predstavila 14 brendova vlastite marke s kojima pokrivaju široke svakodnevne potrebe kupaca. Predstavljanje asortimana BIPA vlastitih marki održano je jučer, na prvi dan proljeća, u Cogito Uraniji uz prisustvo brojnih medija, influencera i poslovnih partnera koji su imali priliku iz prve ruke isprobati neke […]

Read More
Fashion & Beauty

Uživajte u čarobnom blagdanskom raspoloženju uz NIVEA poklon pakete

Paljenjem prve adventske svijeće ujedno smo službeno proglasili i početak najljepšeg perioda u godini, Božić je pred vratima. Lampice su obasjale parkove, trgovi i kućice na adventu su ukrašeni, omiljene božićne pjesmice mogu se čuti na svakom koraku. Bez obzira na gužve u gradu, obožavamo ovu bajkovitu atmosferu koja ispunjava ulice. No, postoji jedna stvar […]

Read More
NIVEA Q10 proslavila 25 godina ekspertize
Fashion & Beauty

NIVEA Q10 proslavila 25 godina ekspertize

NIVEA Q10 proslavila 25 godina ekspertize

Read More