dm potvrdio vodeću poziciju i ostvario promet od 2,25 milijardi kuna

dm

U četvrtak, 12. studenog, članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate za poslovnu godinu 2019./2020. u kojoj je tvrtka ostvarila rast prometa od 1,96 posto. U protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 33 milijuna kuna u modernizaciju sedam prodavaonica, otvorenje tri specijalizirana odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC) te pokretanje online shopa.

tportal


U godini u kojoj se cijela zajednica suočila s nepredvidivim uvjetima poslovanja, održali smo trend rasta prometa te smo zadržali povjerenje kupaca. Tijekom protekle poslovne godine naše prodavaonice svakog dana posjetilo je više od 79 tisuća kupaca. Rast prodaje zabilježili smo i u segmentu OTC proizvoda, i to u iznosu od 24,29 posto“, istaknuo je Mirko Mrakužić, direktor.

Prema istraživanju agencije Ipsos , prepoznat je kao trgovački lanac koji je najbolje zaštitio zdravlje kupaca i djelatnika tijekom pandemije koronavirusa. Također, ispitanici smatraju kako najviše brine o potrebama svojih kupaca (38 posto) te najviše brine o svojim djelatnicima (64 posto).


Svjesni uloge djelatnica i djelatnika u uspjehu tvrtke, uz fokus na zaštitu zdravlja, nastavili smo ulagati u njihov razvoj. Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama u iznosu od 10.399,69 kuna, svim kolegicama i kolegama zahvalili smo na radu u izvanrednim okolnostima darovnom karticom u vrijednosti od 1.650 kuna te smo održali 98 dana edukacija u kojima je sudjelovalo više od 750 djelatnica i djelatnika“, izjavila je Ana Fostač-Krilčić, prokuristica i voditeljica resora Ljudskih resursa.

Istraživanje agencije Ipsos pokazalo je kako kupci u najčešće kupuju proizvode za osobnu njegu i higijenu (63 posto), dekorativnu kozmetiku (48 posto) te proizvode za brigu o kućanstvu (34 posto). Proizvode dm marke kupuje čak 95 posto ispitanika.

tportal

S 30 linija i više od 5.600 proizvoda, dm marka u protekloj poslovnoj godini ostvarila je 31,3 posto udjela u ukupnom prometu. Ulogu dm marke u pozicioniranju tvrtke potvrđuju i rezultati online prodaje. Više od 90 posto svih online narudžbi uključivalo je barem jedan proizvod dm marke, a u online shopu najprodavaniji su proizvodi babylove, dmBio i Balea.


Uz trajno povlačenje jednokratnih plastičnih vrećica iz prodaje, nastavili smo razvijati održive proizvode dm marke s ciljem dodatnog smanjenja utjecaja poslovanja na okoliš. Tako danas nudimo čak 778 proizvoda dm marke koji nose oznaku „bez mikroplastike“. U prošloj poslovnoj godini razvili smo i kupcima predstavili Zelene etikete kojima su označeni svi održivi proizvodi, odnosno oni proizvodi koji imaju barem jedan održivi certifikat“, izjavila je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga.

U poslovnoj godini 2019./2020. dm je s više od 1,9 milijuna kuna podržao zdravstvene i obrazovne ustanove te udruge među kojima su i Udruga Kolibrići, Institut Ruđer Bošković, KBC Sestre Milosrdnice te Javnu vatrogasnu postaju Grada Zagreba.

U društveno odgovornom poslovanju dm je poseban fokus stavio na održivost te je nastavio s provedbom projekta Povećanjem energetske učinkovitosti i korištenja obnovljivih izvora energije do rasta konkurentnosti društva dm-drogerie markt d.o.o.

Ukupna vrijednost projekta je 14.176.432,41 kuna, a projekt je u iznosu od 7.299.804,53 kuna sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.“ Projekt će omogućiti smanjenje potrošnje energije u Upravno-distributivnom centru i logističkom centru dm-a, smanjenje emisije CO2 te povećanje udjela korištenja obnovljivih izvora energije.

Danas dm posluje u 160 prodavaonica u 61 gradu, zapošljava 1.592 djelatnice i djelatnika te je jedina drogerija u Hrvatskoj s online shopom. U poslovnoj godini 2020./2021., dm planira uložiti 74 milijuna kuna u razvoj prodajne mreže, asortimana i dm online shopa.

www.dm.hr

www.theflow.hr

https://www.instagram.com/theflow.hr/

https://www.facebook.com/theflow.hr/

Možda će te zanimati

Henkel.30 godina
Bizz Flow

30 godina uspjeha poduzeća Henkel u Hrvatskoj i najava sjajnih planova za budućnost

Nakon što je povodom 30 godina uspješnog poslovanja predstavila nove, renovirane zagrebačke urede po smart work konceptu, Henkel Croatia i službeno je proslavila veliku obljetnicu u društvu suradnika, partnera i kolega te se prisjetila svih uspjeha od 1994. godine kada je Hrvatska postala dio globalne kompanije koja stvara budućnost zajedno. Nazdravili su svim dosadašnjim uspjesima, […]

Read More
Dizajn-bez-naslova-3-9
Bizz Flow

Ne propustite na Greencajtu: Fiktivna lokalna politička kampanja u ne tako dalekoj 2030. godini, a ključna tema je klima

Terrapija 2.0: Glasaj za Zemlju! Greencajt, najveći regionalni festival održivosti, ove će godine, od 22. do 24. svibnja, na Zagrebačkom Velesajmu okupiti 80 govornika iz čak 10 zemalja svijeta. Jedna od ključnih tema je konzumerizam i njegov loš utjecaj na okoliš i zdravlje ljudi. Greencajt festival, koji već tri godine za redom oduševljava sve svoje posjetitelje, […]

Read More
epson
Bizz Flow

Epson najavljuje novi osnovni model DTG i DTF hibridnog pisača

Uz pomoć ovog printera hobisti i poduzetnici mogu uz smanjene troškove osigurati visoko kvalitetni tisak na tekstil, čak i na tekstil tamnih boja. Novi model SC-F1000 je prvi pisač dizajniran posebno za kratkometražni ispis na ovom području. Učinkovit je i uz 4 osnovne boje i opremljen je bijelom tintom. To omogućuje, uz uobičajeni tisak na […]

Read More