dm potvrdio vodeću poziciju i ostvario promet od 2,25 milijardi kuna

dm

U četvrtak, 12. studenog, članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate za poslovnu godinu 2019./2020. u kojoj je tvrtka ostvarila rast prometa od 1,96 posto. U protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 33 milijuna kuna u modernizaciju sedam prodavaonica, otvorenje tri specijalizirana odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC) te pokretanje online shopa.

tportal


U godini u kojoj se cijela zajednica suočila s nepredvidivim uvjetima poslovanja, održali smo trend rasta prometa te smo zadržali povjerenje kupaca. Tijekom protekle poslovne godine naše prodavaonice svakog dana posjetilo je više od 79 tisuća kupaca. Rast prodaje zabilježili smo i u segmentu OTC proizvoda, i to u iznosu od 24,29 posto“, istaknuo je Mirko Mrakužić, direktor.

Prema istraživanju agencije Ipsos , prepoznat je kao trgovački lanac koji je najbolje zaštitio zdravlje kupaca i djelatnika tijekom pandemije koronavirusa. Također, ispitanici smatraju kako najviše brine o potrebama svojih kupaca (38 posto) te najviše brine o svojim djelatnicima (64 posto).


Svjesni uloge djelatnica i djelatnika u uspjehu tvrtke, uz fokus na zaštitu zdravlja, nastavili smo ulagati u njihov razvoj. Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama u iznosu od 10.399,69 kuna, svim kolegicama i kolegama zahvalili smo na radu u izvanrednim okolnostima darovnom karticom u vrijednosti od 1.650 kuna te smo održali 98 dana edukacija u kojima je sudjelovalo više od 750 djelatnica i djelatnika“, izjavila je Ana Fostač-Krilčić, prokuristica i voditeljica resora Ljudskih resursa.

Istraživanje agencije Ipsos pokazalo je kako kupci u najčešće kupuju proizvode za osobnu njegu i higijenu (63 posto), dekorativnu kozmetiku (48 posto) te proizvode za brigu o kućanstvu (34 posto). Proizvode dm marke kupuje čak 95 posto ispitanika.

tportal

S 30 linija i više od 5.600 proizvoda, dm marka u protekloj poslovnoj godini ostvarila je 31,3 posto udjela u ukupnom prometu. Ulogu dm marke u pozicioniranju tvrtke potvrđuju i rezultati online prodaje. Više od 90 posto svih online narudžbi uključivalo je barem jedan proizvod dm marke, a u online shopu najprodavaniji su proizvodi babylove, dmBio i Balea.


Uz trajno povlačenje jednokratnih plastičnih vrećica iz prodaje, nastavili smo razvijati održive proizvode dm marke s ciljem dodatnog smanjenja utjecaja poslovanja na okoliš. Tako danas nudimo čak 778 proizvoda dm marke koji nose oznaku „bez mikroplastike“. U prošloj poslovnoj godini razvili smo i kupcima predstavili Zelene etikete kojima su označeni svi održivi proizvodi, odnosno oni proizvodi koji imaju barem jedan održivi certifikat“, izjavila je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga.

U poslovnoj godini 2019./2020. dm je s više od 1,9 milijuna kuna podržao zdravstvene i obrazovne ustanove te udruge među kojima su i Udruga Kolibrići, Institut Ruđer Bošković, KBC Sestre Milosrdnice te Javnu vatrogasnu postaju Grada Zagreba.

U društveno odgovornom poslovanju dm je poseban fokus stavio na održivost te je nastavio s provedbom projekta Povećanjem energetske učinkovitosti i korištenja obnovljivih izvora energije do rasta konkurentnosti društva dm-drogerie markt d.o.o.

Ukupna vrijednost projekta je 14.176.432,41 kuna, a projekt je u iznosu od 7.299.804,53 kuna sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.“ Projekt će omogućiti smanjenje potrošnje energije u Upravno-distributivnom centru i logističkom centru dm-a, smanjenje emisije CO2 te povećanje udjela korištenja obnovljivih izvora energije.

Danas dm posluje u 160 prodavaonica u 61 gradu, zapošljava 1.592 djelatnice i djelatnika te je jedina drogerija u Hrvatskoj s online shopom. U poslovnoj godini 2020./2021., dm planira uložiti 74 milijuna kuna u razvoj prodajne mreže, asortimana i dm online shopa.

www.dm.hr

www.theflow.hr

https://www.instagram.com/theflow.hr/

https://www.facebook.com/theflow.hr/

Možda će te zanimati

Bizz Flow Home Design Life & Style

Arhitektura “Knez” – za ostvarenje Vaših snova

Planirate  izgradnju kuće na moru, poslovnog objekta ili adaptaciju okoliša već postojeće?  Već prije nego započnete s potragom za arhitektom/projektantom, važno je da dobro definirate svoje želje. Napišite Vaš popis prostorija i kako želite da budu povezane te svoje hobije. Za ostvarenje Vaših želja i snova trebate stručnjaka, koji će vam tu ideju nacrtati, izraditi […]

Read More
Womens weekend Rijeka
Bizz Flow

Prvi regionalni Weekend sa ženskim predznakom

Women’s Weekend u Rijeku dovodi Maju Göpel, Renatu Salecl i Milenu Radulović Regionalna konferencija Women’s Weekend ove će godine po prvi puta okupiti istaknuta imena regionalne i svjetske scene s ciljem poticanja procesa povezivanja i osnaživanja žena, kao i davanja doprinosa ostvarivanju stvarnih pomaka u pronalaženju odgovora na otvorena pitanja. Kroz brojna predavanja, panele, radionice […]

Read More
Inspiracije vecera kaptol frida restoran
Bizz Flow Life & Style

Poduzetničke priče osvojile publiku Inspiracija!

Inspirativan spoj digitalnog marketinga, poduzetništva i zdravlja tijela! Kako zvuče i nadahnjuju sjajne poduzetničke priče, svjedočili su uzvanici popularnog društveno-kulturnog događanja “Inspiracije”, koje su se ovoga puta održale u zagrebačkom Restoran&baru Frida, smještenom u lifestyle & shopping Centru Kaptol u samom središtu grada. Vlasnika Igora Nikšića nadahnula je kultna pjesma Davora Gopca za samo ime […]

Read More