dm potvrdio vodeću poziciju i ostvario promet od 2,25 milijardi kuna

dm

U četvrtak, 12. studenog, članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate za poslovnu godinu 2019./2020. u kojoj je tvrtka ostvarila rast prometa od 1,96 posto. U protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 33 milijuna kuna u modernizaciju sedam prodavaonica, otvorenje tri specijalizirana odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC) te pokretanje online shopa.

tportal


U godini u kojoj se cijela zajednica suočila s nepredvidivim uvjetima poslovanja, održali smo trend rasta prometa te smo zadržali povjerenje kupaca. Tijekom protekle poslovne godine naše prodavaonice svakog dana posjetilo je više od 79 tisuća kupaca. Rast prodaje zabilježili smo i u segmentu OTC proizvoda, i to u iznosu od 24,29 posto“, istaknuo je Mirko Mrakužić, direktor.

Prema istraživanju agencije Ipsos , prepoznat je kao trgovački lanac koji je najbolje zaštitio zdravlje kupaca i djelatnika tijekom pandemije koronavirusa. Također, ispitanici smatraju kako najviše brine o potrebama svojih kupaca (38 posto) te najviše brine o svojim djelatnicima (64 posto).


Svjesni uloge djelatnica i djelatnika u uspjehu tvrtke, uz fokus na zaštitu zdravlja, nastavili smo ulagati u njihov razvoj. Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama u iznosu od 10.399,69 kuna, svim kolegicama i kolegama zahvalili smo na radu u izvanrednim okolnostima darovnom karticom u vrijednosti od 1.650 kuna te smo održali 98 dana edukacija u kojima je sudjelovalo više od 750 djelatnica i djelatnika“, izjavila je Ana Fostač-Krilčić, prokuristica i voditeljica resora Ljudskih resursa.

Istraživanje agencije Ipsos pokazalo je kako kupci u najčešće kupuju proizvode za osobnu njegu i higijenu (63 posto), dekorativnu kozmetiku (48 posto) te proizvode za brigu o kućanstvu (34 posto). Proizvode dm marke kupuje čak 95 posto ispitanika.

tportal

S 30 linija i više od 5.600 proizvoda, dm marka u protekloj poslovnoj godini ostvarila je 31,3 posto udjela u ukupnom prometu. Ulogu dm marke u pozicioniranju tvrtke potvrđuju i rezultati online prodaje. Više od 90 posto svih online narudžbi uključivalo je barem jedan proizvod dm marke, a u online shopu najprodavaniji su proizvodi babylove, dmBio i Balea.


Uz trajno povlačenje jednokratnih plastičnih vrećica iz prodaje, nastavili smo razvijati održive proizvode dm marke s ciljem dodatnog smanjenja utjecaja poslovanja na okoliš. Tako danas nudimo čak 778 proizvoda dm marke koji nose oznaku „bez mikroplastike“. U prošloj poslovnoj godini razvili smo i kupcima predstavili Zelene etikete kojima su označeni svi održivi proizvodi, odnosno oni proizvodi koji imaju barem jedan održivi certifikat“, izjavila je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga.

U poslovnoj godini 2019./2020. dm je s više od 1,9 milijuna kuna podržao zdravstvene i obrazovne ustanove te udruge među kojima su i Udruga Kolibrići, Institut Ruđer Bošković, KBC Sestre Milosrdnice te Javnu vatrogasnu postaju Grada Zagreba.

U društveno odgovornom poslovanju dm je poseban fokus stavio na održivost te je nastavio s provedbom projekta Povećanjem energetske učinkovitosti i korištenja obnovljivih izvora energije do rasta konkurentnosti društva dm-drogerie markt d.o.o.

Ukupna vrijednost projekta je 14.176.432,41 kuna, a projekt je u iznosu od 7.299.804,53 kuna sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.“ Projekt će omogućiti smanjenje potrošnje energije u Upravno-distributivnom centru i logističkom centru dm-a, smanjenje emisije CO2 te povećanje udjela korištenja obnovljivih izvora energije.

Danas dm posluje u 160 prodavaonica u 61 gradu, zapošljava 1.592 djelatnice i djelatnika te je jedina drogerija u Hrvatskoj s online shopom. U poslovnoj godini 2020./2021., dm planira uložiti 74 milijuna kuna u razvoj prodajne mreže, asortimana i dm online shopa.

www.dm.hr

www.theflow.hr

https://www.instagram.com/theflow.hr/

https://www.facebook.com/theflow.hr/

Možda će te zanimati

Jako horvat sobočan
Bizz Flow

Inetrvju Jako Horvat – Sobočan

U novom članku rubrike Bizz Flow, The Flow je odlučio porazgovarati sa gosp. Jakom Horvatom, voditeljem strateških projekata tvrtke Sobočan d.o.o. kojoj je ljubav prema planeti Zemlji kroz obnovljive izvore energije bila inspiracija za novi poslovni projekt održivog poslovanja. Za sve zaljubljenike u našu predivnu planetu Zemlju već neko vrijeme na hrvatskom tržištu imamo i […]

Read More
Bizz Flow

Projekt jednako razvoj predstavio jedinstvenu sveobuhvatnu aplikaciju za praćenje prilika u javnoj nabavi

Projekt jednako razvoj lansirao je inovativnu aplikaciju za javnu nabavu koja: • po prvi puta pruža pregled i analitiku aktualnih, proteklih i planiranih postupaka javne nabave, uz mogućnost personalizacije pregleda • pruža pregled svih objavljenih planova nabava, sve na jednom mjestu • pruža uvid u napredno praćenje statistika uspješnosti na tržištu javne nabave kroz prizmu […]

Read More
marketing summit
Bizz Flow

Marketinški vrtlog koji donosi rezultate!
Autentičnost. Storytelling. Content.

Ovogodišnji govornici spadaju među najvećim ekspertima u području marketinga, tako će nam se ove godine pridružiti Ana McMahon (L’Oréal Adria-Balkan), Tomasz Stec (Simon-Kucher & Partners), Lazar Džamić (Xoogler, Content & Storytelling Trainer, University Lecturer).   Dana 11.5.2022. održava se 4. Marketing Summit na imanju Marincel. Ovogodišnji Marketing Summit okuplja stručnjake iz područja marketinga, te će […]

Read More