Broj kupnji u dm-u u prošloj poslovnoj godini premašio 30 milijuna

Dm

Snažan rast svih poslovnih pokazatelja u PG 2022./2023.

U četvrtak 19. listopada članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2022./2023. u kojoj je broj kupnji porastao za 11,26 posto premašivši 30 milijuna. Zahvaljujući rastu svih ključnih poslovnih pokazatelja, promet dm-a u protekloj poslovnoj godini dosegnuo je 441,7 milijuna eura, što je rast od 24,16 posto u odnosu na prethodnu poslovnu godinu.

Dm
Rast broja kupaca ostvaren je i u dm online shopu koji je, u trećoj godini rada, ostvario promet od 9,56 milijuna eura što je porast od više od 73 posto u odnosu na prethodnu godinu, a nastavljen je i trend rasta u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC) u kojem je promet rastao za gotovo 50 posto.

Dm

„Prošle je godine naše prodavaonice svaki dan posjetilo 96.738 kupaca, što je gotovo 10.000 kupaca više nego u prethodnoj poslovnoj godini. To nam potvrđuje da smo, u godini obilježenoj uvođenjem nove valute i promjenama na tržištu, uspješno opravdali povjerenje kupaca ulaganjima u razvoj ponude i usluga, ali i u cijene. Konceptom Dobre cijene u svako vrijeme koji danas obuhvaća 17.300 proizvoda kupcima još smo jednom zajamčili povoljne i stabilne cijene, a prilikom uvođenja eura dodatno smo snizili cijene 700 proizvoda“, istaknuo je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

Rast povjerenja kupaca potvrdilo je i istraživanje Ipsosa , u kojem je, u odnosu na prošlu godinu, 10 posto više ispitanika istaknulo da u dm-u najradije kupuju proizvode za osobnu njegu i higijenu (73 posto) te dekorativnu kozmetiku (58 posto). Gotovo ¾ ispitanika prepoznaje dm-ov koncept Dobre cijene u svako vrijeme te smatra da su proizvodi u dm-u dostupni po dobroj cijeni koja je trajno povoljna.

U protekloj poslovnoj godini dm je u cijene, razvoj prodajne mreže i digitalizaciju poslovanja uložio više od 8,37 milijuna eura. Uz devet novih prodavaonica, od kojih su dvije otvorene u Pazinu i Opatiji, gradovima u kojima dm do sada nije imao prodavaonice, otvoreno je i 11 novih specijaliziranih OTC kutaka, a od prošle poslovne godine većina OTC proizvoda dostupna je i u dm online shopu.

Uz širenje ponude online shopa, dm je nastavio i s usavršavanjem digitalnih usluga. Aplikaciju za pametne telefone ‘Moj dm’, putem koje je ostvareno više od 56 posto svih online kupnji, u protekloj poslovnoj godini preuzelo je više od 519.000 ljudi, dok je uslugu ekspresnog preuzimanja online narudžbi u prodavaonici koristilo više od 30 posto online kupaca.

Članovi Uprave dm-a osvrnuli su se i na održivost i društveno odgovorno djelovanje, istaknuvši natječaj {ZAJEDNO} za bolje sutra u sklopu kojeg je dm, s više od 90.000 eura, podržao devet projekata usmjerenih na žensko zdravlje.

Dm

„Zdravlje je najveće bogatstvo kojim raspolažemo i upravo zato mi u dm-u već dugi niz godina nastojimo našim aktivnostima dati doprinos boljoj zdravstvenoj skrbi naših sugrađana te unaprijediti kvalitetu njihovih života. Tijekom protekle godine aktivnosti smo usmjerili upravo na zdravlje, s posebnim naglaskom na žensko zdravlje te smo skrenuli pozornost na teme i izazove s kojima se žene susreću. Uz natječaj, tijekom godine smo osigurali dodatan prostor za raspravu i edukaciju o ženskom zdravlju te smo u suradnji sa stručnjacima kreirali seriju od šest podcasta i organizirali prvu dm konferenciju o ženskom zdravlju, istaknula je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.

Istraživanje Ipsosa potvrdilo je da građani prepoznaju održivo i društveno odgovorno djelovanje dm-a. Svaki drugi ispitanik smatra da, među trgovačkim lancima u Hrvatskoj, dm najviše ulaže u zaštitu okoliša i potiče ekološku osviještenost. Upravo je na području održivosti dm napravio važne pomake te je u protekloj godini uveo Sustav upravljanja energijom prema normi ISO 50001:2018. Norma će dm-u omogućiti dodatno poboljšanje energetske učinkovitosti s ciljem postizanja veće transparentnosti potrošnje energije i resursa, razvoja dodatnih aktivnosti i mjera za povećanje učinkovitosti i smanjenje potrošnje te podizanje svijesti djelatnika.

Odnos prema djelatnicima i ove godine najznačajnije izdvaja dm od konkurencije što je potvrdilo gotovo ¾ ispitanika koji smatraju da dm najviše brine o svojim zaposlenicima. U protekloj poslovnoj godini dm je zaposlio 199 novih djelatnica i djelatnika, a djelatnicima, uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama od 1.672,32 eura, nudi i brojne prilike za edukaciju i napredovanje.

Poslovnu godinu 2023./2024. dm je započeo sa 178 prodavaonica u 66 gradova, 2.056 djelatnica i djelatnika, kao jedina drogerija u Hrvatskoj s online shopom i jedini maloprodajni lanac koji nudi bezreceptne medicinske proizvode. U ovoj poslovnoj godini dm planira uložiti više od 12 milijuna eura u razvoj prodajne mreže, asortimana te u digitalizaciju poslovanja.

Možda će te zanimati

Bizz Flow Home Design Life & Style

Arhitektura “Knez” – za ostvarenje Vaših snova

Planirate  izgradnju kuće na moru, poslovnog objekta ili adaptaciju okoliša već postojeće?  Već prije nego započnete s potragom za arhitektom/projektantom, važno je da dobro definirate svoje želje. Napišite Vaš popis prostorija i kako želite da budu povezane te svoje hobije. Za ostvarenje Vaših želja i snova trebate stručnjaka, koji će vam tu ideju nacrtati, izraditi […]

Read More
Womens weekend Rijeka
Bizz Flow

Prvi regionalni Weekend sa ženskim predznakom

Women’s Weekend u Rijeku dovodi Maju Göpel, Renatu Salecl i Milenu Radulović Regionalna konferencija Women’s Weekend ove će godine po prvi puta okupiti istaknuta imena regionalne i svjetske scene s ciljem poticanja procesa povezivanja i osnaživanja žena, kao i davanja doprinosa ostvarivanju stvarnih pomaka u pronalaženju odgovora na otvorena pitanja. Kroz brojna predavanja, panele, radionice […]

Read More
Inspiracije vecera kaptol frida restoran
Bizz Flow Life & Style

Poduzetničke priče osvojile publiku Inspiracija!

Inspirativan spoj digitalnog marketinga, poduzetništva i zdravlja tijela! Kako zvuče i nadahnjuju sjajne poduzetničke priče, svjedočili su uzvanici popularnog društveno-kulturnog događanja “Inspiracije”, koje su se ovoga puta održale u zagrebačkom Restoran&baru Frida, smještenom u lifestyle & shopping Centru Kaptol u samom središtu grada. Vlasnika Igora Nikšića nadahnula je kultna pjesma Davora Gopca za samo ime […]

Read More