BIPA predstavila brandove vlastite marke na proljetnom brunchu

bipa

Nove robne marke napokon su dostupne u Hrvatskoj

Na jučerašnjem proljetnom brunchu BIPA je predstavila 14 brendova vlastite marke s kojima pokrivaju široke svakodnevne potrebe kupaca.

Predstavljanje asortimana BIPA vlastitih marki održano je jučer, na prvi dan proljeća, u Cogito Uraniji uz prisustvo brojnih medija, influencera i poslovnih partnera koji su imali priliku iz prve ruke isprobati neke proizvode i uživati u odličnoj atmosferi ovog proljetnog bruncha.

Austrijski drogerijski lanac BIPA Hrvatska, dio njemačke grupe REWE, predstavio je ukupno 14 brendova s više od 900 proizvoda za ljepotu, njegu i kućanstvo koji su ekskluzivno dostupni na policama BIPA poslovnica, s ciljem da kupcima omogući provjerene i kvalitetne proizvode po povoljnijim cijenama koji zadovoljavaju široke svakodnevne potrebe, od dekorativne kozmetike i proizvoda za njegu lica i tijela, pa sve do proizvoda za domaćinstvo, bebe i kućne ljubimce.

„Uvođenje BIPA vlastitih marki u svoj asortiman odgovor je na sve veće potrebe tržišta za proizvodima koji će omogućiti odličnu kvalitetu, ali istovremeno i uštedu. U BIPI se trudimo u svakom trenutku biti u koraku s potrebama naših kupaca, stoga pozorno osluškujemo njihove želje i trendove na tržištu da bi im omogućili proizvode koji pružaju odličan omjer cijene i kvalitete, baš kao što su naši proizvodi BIPA marke. – istaknula je u svom pozdravnom govoru Tina Jurjević, izvršna direktorica BIPE Hrvatska.

Brendovi koji su jučer predstavljeni, a bit će ekskluzivno dostupni u BIPA poslovnicama su Look by BIPA, Babywell, BI Care, BI Good, ZooRoyal, te BI Comfort, Clever, BI Home, BI Kids, BI Life, BI Styled, Billa Bio, Today i Vivess.

„Svi proizvodi nastali su u suradnji sa stručnjacima kako bi kupcima omogućili proizvode koji odgovaraju njihovim željama, potrebama i budžetu. Kreirani su prema najvećim standardima, učinkovitim formulama i praktičnim pakiranjima, posebice proizvodi za djecu koji su prošli temeljita dermatološka ispitivanja. Cilj nam je u idućih nekoliko godina značajno povećati udio proizvoda u naš asortiman i kontinuirano ga prilagođavati potrebama tržišta.” – dodao je Arthur Pichler, operativni direktor BIPE Hrvatska koji je zaslužan za dolazak privatnih marki na hrvatsko tržište.

„Kao što i sama glavna poruka kampanje “Okruži se onima na koje možeš računati” govori, želja nam je našim kupcima olakšati svakodnevnu rutinu. Kroz simpatičan prikaz jednog svakodnevnog dana u obitelji htjeli smo približiti naš glavni cilj, a to je da pratimo i slušamo potrebe naših kupaca kako bi u svakom trenutku mogli pronaći sve što im je potrebno u BIPI.” – dodala je u svom govoru Željka Mojzeš, rukovoditeljica marketinga BIPE Hrvatska.

BIPA

Od ožujka kupci mogu pronaći na policama BIPE preko 900 proizvoda BIPA marke, namijenjenih za sve uzraste i potrebe.

Možda će te zanimati

afrodita X LIFTING SHOT
Fashion & Beauty

Euforija oko Afroditinog X lifting shota širi se regijom! X shot – sretan ti 1. rođendan!

Euforija oko Afroditinog X lifting shota širi se regijom! X shot – sretan ti 1. rođendan! Afroditin serum s učinkom botoksa je potpuno zaludio cijelu Adria regiju! Gotovo da i nema osobe koja nije čula za Afroditin X LIFTING SHOT Afrodita Professional. Revolucionarni serum, koji upravo slavi svoj 1. rođendan, zbog iznimne potražnje već više […]

Read More
Više od UV zaštite uz Eucerin SUN njegu za lice
Fashion & Beauty Health Flow

Više od UV zaštite uz Eucerin SUN njegu za lice

Većina nas razmišlja o zaštiti kože od sunca samo tijekom ljeta. No, UV zrake mogu oštetiti kožu tijekom cijele godine, čak i za oblačnih dana. Stoga je važno osigurati zaštitu ne samo ljeti, već svakodnevno. Lice, ruke i dekolte najviše su izloženi suncu, pa dugotrajna izloženost može imati negativne posljedice. Eucerin Sun zaštita kože lica […]

Read More
Fashion & Beauty

Uživajte u čarobnom blagdanskom raspoloženju uz NIVEA poklon pakete

Paljenjem prve adventske svijeće ujedno smo službeno proglasili i početak najljepšeg perioda u godini, Božić je pred vratima. Lampice su obasjale parkove, trgovi i kućice na adventu su ukrašeni, omiljene božićne pjesmice mogu se čuti na svakom koraku. Bez obzira na gužve u gradu, obožavamo ovu bajkovitu atmosferu koja ispunjava ulice. No, postoji jedna stvar […]

Read More