40 GODINA BRIGE O FRAGILNOJ KOŽI
Brend A-DERMA obilježava godišnjicu dermatoloških inovacija

Druženjem u novootvorenom zagrebačkom restoranu pod nazivom FOOD GARDEN obilježena je 40. godišnjica brenda A-DERMA, koji iz godine u godinu s istom predanošću unapređuje svoju ekspertizu i proizvode te brine o čovjeku, prirodi i koži.

Brend A-DERMA čije prvo slovo A dolazi od riječi Avoine (zob) i DERMA za dermatološki već 40 godina brine o prirodno fragilnoj dječjoj koži, koži odraslih, o suhoj koži, koži sklonoj alergijskim reakcijama, ali i zreloj koži kojoj je potrebno vratiti udobnost – svim tipovima fragilne kože kojima je potrebno pružiti zaštitu i obnavljati kožnu barijeru.

Priča brenda započinje sedamdesetih godina prošlog stoljeća kada se Pierre Fabre, farmaceut i strastveni botaničar iz Castresa, posvetio uzgoju zobi, zanemarene biljke, koja je od davnina korištena u medicinske svrhe. Bio je to početak opsežnih istraživanja ove biljke koja se i danas provode u jugozapadnoj Francuskoj. A upravo je 1982. u dermatološkim laboratorijima A-DERME proizveden prvi proizvod na bazi zobi – A-DERMA dermatološki sindet. Kako su istraživanja napredovala, rezultati su počeli sve više isticati posebnu vrstu bijele zobi: Rhealba® zob, jer je najbogatija umirujućim molekulama. Biljno blago koje se rađa i raste uz poštivanje principa organske poljoprivrede, ova jedinstvena zob, odabrana između 26.000 različitih sorti, promijenila je sve te postala zaštitnim znakom A-DERME.

Danas, 40 godina nakon kreiranja prvog proizvoda, A-DERMA nastavlja s inovacijama te predstavlja prvu dermatološku i certificiranu organsku liniju za njegu lica, BIOLOGY. Ova linija zadovoljava potrebe svih tipova fragilne kože zahvaljujući otkriću novog djelatnog sastojka, soka Rhealba® zobi, prvog organskog ekstrakta A-DERME, koji djeluje uravnotežujuće te hidrira kožu. Uz organski sok Rhealba® zobi, u BIOLOGY proizvodima nalazimo i ekstrakt maslačka, koji s kože odstranjuje čestice onečišćenja. Cijela BIOLOGY linija je jednostavna i potpuna, sastavljena od 7 proizvoda koji zadovoljavaju potrebe svih tipova fragilne kože. Ovi proizvodi ne sadrže parfeme, kontroverzne sastojke i esencijalne ulja, već osnovne sastojke potrebne fragilnoj koži, kako bi se osigurala optimalna podnošljivost za sve tipove kože, čak i kožu sklonu alergijskim reakcijama.

ZANIMLJIVOSTI

A-DERMA već 40 godina djeluje kroz aktivan i predan pristup u stvaranju odgovornih dermokozmetičkih proizvoda što obuhvaća:
• eko-dizajnirane proizvode za smanjenje utjecaja na okoliš
• proizvodnju u Francuskoj i kratki proizvodni lanac*
• podršku lokalnim agrošumarskim akcijama, u Francuskoj i na međunarodnoj razini
• preraspodjelu neprodanih proizvoda, koji su još uvijek pogodni za potrošnju, u dobrotvorne svrhe za pomoć najsiromašnijima.

A-DERMA će svoj 40. rođendan obilježiti i uz podršku vjernih potrošača. Kroz travanj će se u ponudi bolje opremljenih ljekarni naći Exomega Control emolijentno ulje Happy 40! 500 ml (limited edition). Za jedno kupljeno slavljeničko ulje, A-DERMA će posaditi jedno stablo**.

* osim kooperantskih proizvoda, tj. manje od 2 % asortimana
** minimalno 17.000 stabala

40 godina A-Derma

Za više informacija o A-DERMA proizvodima posjetite:
https://www.oktal-pharma.hr/hr/zastupstva/a-derma

A-derma 40 godina

Pratite nas i na:
IG:  @A-DERMA Hrvatska

Možda će te zanimati

INFOBIP WORLDWIDE HOODIE
Fashion & Beauty Life & Style Tech Flow

PREDSTAVLJENI PRVI MODNI KOMAD IZ STREET STYLE KOLEKCIJE – INFOBIP WORLDWIDE HOODIE

Mate Rimac, Marko Bucić – Vanillaz, Nevena Rendeli među prvima istražili o čemu je riječ Infobip, vodeća regionalna IT kompanija u suradnji s mladim kanadskim dizajnerom hrvatskih korijena, Joshuom Čirjakom, osnivačem IUTD Studiosa, napravila je iskorak u street fashion segment te predstavila prvu Infobip Worldwide hoodicu. Limitirana serija inovativnih NFT hoodica proizvedena je u svega […]

Read More
Zvijezde hollywood godine
Fashion & Beauty Movie Flow

Zvijezde koje dokazuju da prave dame ne kriju svoje godine

Danas se više nego ikad prije radi na promociji prihvaćanja pojedinaca i razbijanja stereotipa. Velike modne kompanije za svoje revije sve više angažiraju modele raznih konfekcijskih brojeva, a plus size modeli su uobičajeni na pisti, kao i na editorijalima i u katalozima. Cilj je da svaka skupina žena bude zastupljena, te da se nedostižni ideali […]

Read More
Jesenski Högl party u NAMA-i
Fashion & Beauty

Jesenski Högl party u NAMA-i obilježio je više od 20 godina uspješne suradnje

Robna kuća Nama i poznati austrijski brend cipela Högl organizirali su event kojim su obilježili više od dva desetljeća suradnje Prijelazne jakne, toplija obuća i žuto lišće na ulicama Zagreba već su nam odavno najavili jesen, pa je njene tonove kultna zagrebačka robna kuća NAMA odlučila pretočiti u tematiku još jednog eventa. Ovoga puta riječ […]

Read More