40 GODINA BRIGE O FRAGILNOJ KOŽI
Brend A-DERMA obilježava godišnjicu dermatoloških inovacija

Druženjem u novootvorenom zagrebačkom restoranu pod nazivom FOOD GARDEN obilježena je 40. godišnjica brenda A-DERMA, koji iz godine u godinu s istom predanošću unapređuje svoju ekspertizu i proizvode te brine o čovjeku, prirodi i koži.

Brend A-DERMA čije prvo slovo A dolazi od riječi Avoine (zob) i DERMA za dermatološki već 40 godina brine o prirodno fragilnoj dječjoj koži, koži odraslih, o suhoj koži, koži sklonoj alergijskim reakcijama, ali i zreloj koži kojoj je potrebno vratiti udobnost – svim tipovima fragilne kože kojima je potrebno pružiti zaštitu i obnavljati kožnu barijeru.

Priča brenda započinje sedamdesetih godina prošlog stoljeća kada se Pierre Fabre, farmaceut i strastveni botaničar iz Castresa, posvetio uzgoju zobi, zanemarene biljke, koja je od davnina korištena u medicinske svrhe. Bio je to početak opsežnih istraživanja ove biljke koja se i danas provode u jugozapadnoj Francuskoj. A upravo je 1982. u dermatološkim laboratorijima A-DERME proizveden prvi proizvod na bazi zobi – A-DERMA dermatološki sindet. Kako su istraživanja napredovala, rezultati su počeli sve više isticati posebnu vrstu bijele zobi: Rhealba® zob, jer je najbogatija umirujućim molekulama. Biljno blago koje se rađa i raste uz poštivanje principa organske poljoprivrede, ova jedinstvena zob, odabrana između 26.000 različitih sorti, promijenila je sve te postala zaštitnim znakom A-DERME.

Danas, 40 godina nakon kreiranja prvog proizvoda, A-DERMA nastavlja s inovacijama te predstavlja prvu dermatološku i certificiranu organsku liniju za njegu lica, BIOLOGY. Ova linija zadovoljava potrebe svih tipova fragilne kože zahvaljujući otkriću novog djelatnog sastojka, soka Rhealba® zobi, prvog organskog ekstrakta A-DERME, koji djeluje uravnotežujuće te hidrira kožu. Uz organski sok Rhealba® zobi, u BIOLOGY proizvodima nalazimo i ekstrakt maslačka, koji s kože odstranjuje čestice onečišćenja. Cijela BIOLOGY linija je jednostavna i potpuna, sastavljena od 7 proizvoda koji zadovoljavaju potrebe svih tipova fragilne kože. Ovi proizvodi ne sadrže parfeme, kontroverzne sastojke i esencijalne ulja, već osnovne sastojke potrebne fragilnoj koži, kako bi se osigurala optimalna podnošljivost za sve tipove kože, čak i kožu sklonu alergijskim reakcijama.

ZANIMLJIVOSTI

A-DERMA već 40 godina djeluje kroz aktivan i predan pristup u stvaranju odgovornih dermokozmetičkih proizvoda što obuhvaća:
• eko-dizajnirane proizvode za smanjenje utjecaja na okoliš
• proizvodnju u Francuskoj i kratki proizvodni lanac*
• podršku lokalnim agrošumarskim akcijama, u Francuskoj i na međunarodnoj razini
• preraspodjelu neprodanih proizvoda, koji su još uvijek pogodni za potrošnju, u dobrotvorne svrhe za pomoć najsiromašnijima.

A-DERMA će svoj 40. rođendan obilježiti i uz podršku vjernih potrošača. Kroz travanj će se u ponudi bolje opremljenih ljekarni naći Exomega Control emolijentno ulje Happy 40! 500 ml (limited edition). Za jedno kupljeno slavljeničko ulje, A-DERMA će posaditi jedno stablo**.

* osim kooperantskih proizvoda, tj. manje od 2 % asortimana
** minimalno 17.000 stabala

40 godina A-Derma

Za više informacija o A-DERMA proizvodima posjetite:
https://www.oktal-pharma.hr/hr/zastupstva/a-derma

A-derma 40 godina

Pratite nas i na:
IG:  @A-DERMA Hrvatska

Možda će te zanimati

Fashion & Beauty

LJETNA PREPORUKA ZA SUHU KOŽU – NOVI LIPIKAR BAUME LIGHT AP+M

Nova brzoupijajuća formula prikladna za kožu sklonu alergijama Lipikar Baume Light AP+M – laganija formulacija poznatog proizvoda Lipikar Baume AP+M s prebioticima, brzo se upija, hladi i trenutno umiruje nadraženu kožu La Roche-Posay predstavlja novi Lipikar Baume Light AP+M balzam za njegu tijela. Nova formula savršena je za vruće ljetne dane zbog svoje lagane teksture […]

Read More
Milla jovovich
Fashion & Beauty Life & Style

Milla Jovovich na dobrotvornom eventu Amfar Gali u Cannesu

Milla Jovovich (46) Glumica i model ukrainskog porijekla pojavila se na dobrotvornom eventu Amfar Gali u Cannesu sa kćerkom Enver Gabo Anderson (14). Plava haljina predstavljala je simboličnu poruku podrške rodnoj zemlji što je i sama glumica izjavila medijima. U modnom smislu haljina modne kuće Lever Couture (također iz Ukraine) je na Milli izgledala božanstveno, […]

Read More
Deichmann
Fashion & Beauty

Hrvatska influencerica u kampanji za regiju

Fashion influenceri već duže vrijeme postavljaju modne trendove diljem svijeta, a zahvaljujući društvenim mrežama svatko od nas može pronaći inspiraciju za modne kombinacije u bilo kojem trenutku. Influencerica i blogerica Matea Miljan Rafaj poznata je po tome da voli boje i da je upravo ljeto njezino omiljeno godišnje doba. Uz šarene kombinacije nikad joj nije […]

Read More