30 godina uspjeha poduzeća Henkel u Hrvatskoj i najava sjajnih planova za budućnost

Henkel.30 godina

Nakon što je povodom 30 godina uspješnog poslovanja predstavila nove, renovirane zagrebačke urede po smart work konceptu, Henkel Croatia i službeno je proslavila veliku obljetnicu u društvu suradnika, partnera i kolega te se prisjetila svih uspjeha od 1994. godine kada je Hrvatska postala dio globalne kompanije koja stvara budućnost zajedno.

Nazdravili su svim dosadašnjim uspjesima, ali i svemu onom što ih čeka u budućnosti! „Henkel će i dalje biti snažan prisutan, vodeći industriju naprijed. Kao lideri, nastavit ćemo inovirati i razvijati održiva rješenja za buduće generacije. Naša posvećenost lokalnim zajednicama i globalnom tržištu ostaje nepromijenjena dok hrabro kročimo prema budućnosti. Hvala svim našim zaposlenicima, timovima i poslovnim partnerima koji su dio ovog putovanja. Zajedno gradimo bolju budućnost!“, najavio je predsjednik uprave Henkel Croatia, Marko Mintas.

U ovih trideset godina poslovanja ulagalo se u razvoj profesionalnih vještina, dugoročnu uspješnost i konkurentnost u poslovanju kompanije, a na zaposlenike se uvijek gledalo kao na važnu značajku kompanije te je društveno odgovorno poslovanje bilo nit vodilja kojom se Henkel vodio. Zahvaljujući svojim brendovima, inovacijama i tehnologijama, Henkel drži vodeća mjesta na tržištu u Hrvatskoj i diljem svijeta u poslovanju s industrijskim proizvodima i robom široke potrošnje. Nakon što je u 2023. godini stvorena nova poslovna jedinica te spojivši dvije bivše poslovne jedinice u novu pod nazivom Consumer Brands, Henkel je ujedinio sve robne marke široke potrošnje u svim kategorijama na jednome mjestu, uključujući brendove kao što su Persil ili Schwarzkopf te tako uspostavio platformu s više kategorija. Već postojeća jedinica Ljepila i tehnologije predvodnik je na tržištu ljepila, brtvila i funkcionalnih premaza sa brendovima kao što su Ceresit, Pattex, Loctite i drugi.

Kroz tri desetljeća predanog djelovanja, Henkel Croatia je postavio temelje za buduće uspjehe. U godinama koje dolaze, Henkel će nastojati i dalje postavljati visoke ciljeve i standarde u inovacijama, održivosti i podršci zajednici te i svojim zaposlenicima.

O društvu Henkel

Sa svojim brendovima, inovacijama i tehnologijama, Henkel drži vodeće pozicije na svjetskim tržištima za industrijske i potrošačke proizvode. Poslovna jedinica Adhesive Technologies svjetski je predvodnik na tržištu ljepila, brtvila i funkcionalnih premaza. Zahvaljujući jedinici Henkel Consumer Brands, društvo je na vodećoj poziciji na mnogim tržištima i u mnogim kategorijama diljem svijeta, posebno u polju proizvoda za njegu kose te proizvoda za pranje rublja i održavanje kućanstva. Tri su najuspješnija brenda društva Loctite, Persil i Schwarzkopf. U fiskalnoj godini 2022. Henkel je ostvario prodaju od više od 22 milijarde eura i prilagođenu operativnu dobit od oko 2,3 milijarde eura. Povlaštene dionice društva Henkel dio su indeksa DAX na njemačkoj burzi. Održivost ima dugu tradiciju u društvu Henkel, a društvo ima jasnu strategiju održivosti s konkretnim ciljevima. Henkel je osnovan 1876. godine, a danas zapošljava raznolik tim od preko 50 000 ljudi diljem svijeta koji su ujedinjeni snažnom korporativnom kulturom, zajedničkim vrijednostima i zajedničkom svrhom: „Pioneers at heart for the good of generations”. Za više informacija posjetite internetsku stranicu www.henkel.com

Možda će te zanimati

Dizajn-bez-naslova-3-9
Bizz Flow

Ne propustite na Greencajtu: Fiktivna lokalna politička kampanja u ne tako dalekoj 2030. godini, a ključna tema je klima

Terrapija 2.0: Glasaj za Zemlju! Greencajt, najveći regionalni festival održivosti, ove će godine, od 22. do 24. svibnja, na Zagrebačkom Velesajmu okupiti 80 govornika iz čak 10 zemalja svijeta. Jedna od ključnih tema je konzumerizam i njegov loš utjecaj na okoliš i zdravlje ljudi. Greencajt festival, koji već tri godine za redom oduševljava sve svoje posjetitelje, […]

Read More
epson
Bizz Flow

Epson najavljuje novi osnovni model DTG i DTF hibridnog pisača

Uz pomoć ovog printera hobisti i poduzetnici mogu uz smanjene troškove osigurati visoko kvalitetni tisak na tekstil, čak i na tekstil tamnih boja. Novi model SC-F1000 je prvi pisač dizajniran posebno za kratkometražni ispis na ovom području. Učinkovit je i uz 4 osnovne boje i opremljen je bijelom tintom. To omogućuje, uz uobičajeni tisak na […]

Read More
Dm
Bizz Flow

Broj kupnji u dm-u u prošloj poslovnoj godini premašio 30 milijuna

Snažan rast svih poslovnih pokazatelja u PG 2022./2023. U četvrtak 19. listopada članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2022./2023. u kojoj je broj kupnji porastao za 11,26 posto premašivši 30 milijuna. Zahvaljujući rastu svih ključnih poslovnih pokazatelja, promet dm-a u protekloj poslovnoj godini dosegnuo je 441,7 milijuna eura, što je rast od 24,16 […]

Read More